We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Ik had verwacht hier na deze hete week wel al (opnieuw) mee te schrijven, maar nee hoor, hij blijft nog even zitten smile.gif
    Tegen de middag zweet ik me te pletter dus ik doe alles in de voormiddag en veeeeel drinken, zo komen we hier de dag wel door. Blij dat ik niet (hoog)zwanger moet gaan werken met dit weer!

@Lynne Ik zag je dat je banner veranderd was, proficiat! Kan ik geloven dat het even moest bezinken. Je hebt het nog snel gemerkt ondanks dat het niet gepland is, maar dat komt dan door je misselijkheid waarschijnlijk? Ik duim dat alles goed gaat en je deze zwangerschap toch wat minder ziek bent en meer kan genieten. Want het zal nu wel echt de laatste keer zijn wink.gif

Degene die hier al een derde plannen, hebben jullie ooit de vrees van wat als het dan een tweeling is? Of ben ik dat gewoon omdat er hier in de familie zitten?
    Tot binnenkort!

• Even inbreken in jullie topic☺️ ik volg jullie stiekem altijd wat.

@lynne, wauw, dikke proficiat! Ik zit in een vergelijkbaar leventje als jij, en leef daarom altijd een beetje met je mee🤔
    Dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest, maar je kent de drukte van een jong gezin maar al te goed, en jij kan dat! Je verlengt het gewoon met enkele jaren😝 hier ook 3 kids van 7jr, 5jr en bijna 3jr. Dus ik leef met je mee. En hier wel nog altijd de eeuwige twijfel, wel of geen vierde. Ik word vaak zot van alle drukte, maar tegelijkertijd blijft het verlangen hier wel. Mijn bezwaren zijn vooral praktisch eigenlijk, vooral een nieuwe auto. Das een grote kost en we gaan al onze spaarcenten steken in een verbouwing. Huis heeft straks 5 slaapkamers en 2 badkamers, dus dat gaat wel.
    Zie je het wat zitten allemaal?
  • Hoi moi, geen idee wie je bent maar leuk dat je mee leest. Voor ons was 3 echt genoeg. Maar niet allee praktische bezwaren hoor. De choas en drukte is soms echt heftig. Ze zijn ook allemaal nog zo jong he. Gekkenhuis is het soms. Maar goed wat wij nu doen is een goedkopere 7 persoons auto aanschaffen. Dan maar een iets minder mooie en met wat meer jaartjes. Maar meer als tussen auto tot we weer paar jaar verder zijn en ik ook meer kan werken voor de verbouwing en een duurdere auto.
  • Ja, de hectiek van een jong gezin vind ik ook nogal heftig, toch blijft het verlangen er. Tegelijkertijd denk ik dat we dat niet aankunnen, een vierde.

Ik schreef hier eerder wel vaak op dit forum, maar meer in de uitgerekend in... Groepjes, tijdens de zwangerschappen. Nu lees ik vooral, aangezien ik al een poosje niet meer zwanger ben☺️denk ik toch..

Eens een vraagje. Ik heb een niet erg regelmatige cyclus maar meestal 27-28 dagen en ik voel mijn eisprong goed, dus kan altijd vrij goed voorspellen wanneer mijn regels doorbreken. Deze had ik afgelopen week verwacht, ik kijk er echt naar uit ditkeer, omdat we maandag op vakantie gaan, was zo blij dat ik dan van mijn regels af ging zijn. Nu is het zaterdag, dag 30, en nog niks. Heb vanmiddag getest, maar was negatief. Nu bekijk ik de test nog eens (2u later), en nu staat er een licht streepje. Je mag dat natuurlijk niet doen hé, maar ik kon het niet laten. Ik heb al heeeel vaak getest de voorbije jaren, maar dit is nog nooit gebeurt.. Iemand ervaring daarmee? Zal wel niks te betekenen hebben zeker.. Ben wel heel nerveus nu.
  • Moi kan je eens op tiny Pic foto uoloaden. Dan kijk ik eens mee.
  • Hoe doe ik dat? Ik heb geen profiel hier, lukt dat dan ook?
  • Ja dat maakt niet uit, je gaat naar tinypic (kan je oof gewoon ff Google) upload een foto en dan krijg je allemaal Links en httml om te delen. Doe je kopiëren hier
  • Geprobeerd, maar site geeft aan geen URL te kunnen toevoegen. Maakt ook niet uit, ik ga morgen ochtend nog eens testen. Ah ja, ik postte altijd onder de naam suus, ga dat terug gebruiken.
  • En moi???

Hier de eerste keer moeten overgeven vanochtend. Wat een verschrikking weer. Was vergeten hoe dat voelde, bag. Aangepast door Lynne op 28/07/2019 07:36
  • Oh @lynne, sterkte ermee! Toch heftig om dit weer allemaal mee te maken he, met alle drukte die gewoon doorgaat..

Test was zonder twijfel negatief vanmorgen. Had gewoon echt niet na 2u nog eens op die test mogen kijken zeker. Ik blijf nerveus maar hoop op mijn menstruatie!
  • @suus ik herinner mij u nog.
    Ben jij niet al lang bezig met testen omdat ze wel vaker eens denkt zwanger te zijn?
    Waarom spelen jullie niet op safe dan?

• @suus, ik moet Neuzeke toch gelijk geven. Waarom speel je inderdaad niet op safe? Als jij (nog) geen kinderen wil waarom dan elke maand schrik moeten hebben? Er bestaan toch veel vormen van anticonceptie. En niet kwaad bedoeld maar dit is een topic over meekletsen na de bevalling.
  • @suus@moi, als ik het goed begrijp ben jij 1 en dezelfde persoon. Een zwangerschapstest moet je aflezen het 1ste halfuur en daarna niet meer. Dat dun lijntje is een indrooglijntje. Je zal in het vervolg toch beter moeten opletten dat je zeker niet zwanger wordt. Je zegt zelf dat jullie het waarschijnlijk niet zullen aankunnen, zowel emotioneel als financieel. Ik krijg het er een beetje van op mijn heupen dat je dit in dit topic wil bespreken.
    Ik denk dat je voor nu gerust mag zijn, als je op dag 30, negatief test dan zal dat ook zo zijn. Wat dat indrooglijntje en de afleesbaarbeid betreft zou je beter de bijsluiter lezen. Welke test was het?
  • Suus heeft al 3 kinderen hoor.
    Dus sowieso praat ze mee na een bevalling 😂🤣.
    De vaste kliek die hier schreef heeft ook geen platte baby'tje meer.
    Er zijn er wel bij die terug zwanger zijn en ook nog schrijven.
    Jij schrijft ook mee op topics waar je niet of niet meer hoort e zeefje, dus dat vind ik wat een gekke opmerking 🤣😂.

Ik heb het zo niet voor meer kinderen dan dat je aankan op gelijk wel vlak dan ook.

• Wauw @Zeefje waarom zou ze niet mogen mee praten. Iedereen is toch welkom om iets te zeggen. Ik zit hier al ruim anderhalf jaar. Zou ik dan nu ook weg moeten omdat ik zwanger ben? Want ja bevallen duurd nog wel ff goofy.gif onzin
  • Ik heb niet gezegd dat ze hier niet mag komen meeschrijven maar het onderwerp is toch niet relevant voor dit topic en waar kwam zij ineens vandaan? Ik had haar nog niet gezien hier.
    Meer heb ik er niet over te zeggen.
    Jij schrijft al even mee @Lynne daar heb ik geen probleem mee.
  • Oei, ik schrik van de felle reactie, sorry als ik ongewenst de boel kwam verstoren. Ik zal jullie laten.

Ik heb na mijn laatste zwangerschap toch geen spannende periodes gehad hoor, daarvoor zeker wel, omdat wij er zeker 3, misschien 4 zouden willen. Dus in de periode van 1 naar 3 kinderen minder safe geweest. Nu altijd met condoom, ik verdraag geen hormonen helaas. Maar dat kan toch wel eens mis gaan, of vergis ik me zo? Er is er al eens eentje in mij achter gebleven en ook al eens gescheurd. Misschien eerst eens nadenken voordat je kwetsende woorden gebruikt, want ja, zelfs anoniem zoals hier, kan het kwetsend zijn. En ja, ik schreef eerder regelmatig her en der mee en kan genieten van alle leuke verhalen van Lynne en neuzeke en de rest hier. Het is dan ook een openbaar forum..
  • Ik ben 100 % zeker dat je nog al eens getest hebt suus in 2017.
    Forum houd alles bij e.

Maar niet weggaan.
    Niemand verplicht zeefje hier te lezen en schrijven hoor 😉.

Zeefje alsof jij enkel schrijft wat bij het topic hoort 🤣.
    Dit is een openbaar forum e. Geen Facebook pagina
  • Oh dat kan, weet alleen dat ik nu allang geen test meer in huis heb gehad, en dat we tegenwoordig zeker altijd condooms gebruiken. Bij spontaan een langere cyclus stijgt bij mij even spontaan de spanning. Probeerde vooral duidelijk te maken dat we toch wel voorzichtig zijn nu😏 dat wel/niet zwanger zijn, is iets wat mij altijd wel bezig houdt, alsook wel of geen vierde. Ik ben dol op grote gezinnen. Zal nog wel een aantal jaar zo blijven doorgaan😊
  • Suus je moet zeker niet het gevoel krijgen dat je niet welkom bent. Niks van aantrekken van je af laten glijden en gewoon gezellig hier blijven mee kletsen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld