Dreamy, wij zijn al heeeeeeel vaak geweest

de eerste keer gingen we met emily toen de 6 maanden was. Er zijn veel attracties waar baby's in mogen, denk aan Fata Morgana, gondoletta, droomvlucht, pagode, symbolica vanaf dat baby'tjes kunnen zitten, carnaval Festival, pandadroom, oude tufferbaan. Voor oudere kindjes is er ook een hoop te doen, achterbenen uiteraard nog niet. Nienke en ik zijn dan ook de enige twee die achtbanen doen omdat ze Eindelijk 1m10 is. Dus dat is joris en de draak en de rest is ze nog te klein voor. Je kan je voorstellen dat we vaak achterelkaar joris en de draak doen haha.
Maar ik blijf erbij, efteling is een geweldig mooi park. Vooral voor jonge kinderen is het sprookjesbos magisch. Hier blijft die ook favoriet en ze kunnen zowat alle teksten van de sprookjesfiguren uit hun hoofd!
Vamdaag word hier een hete dagm 39 graden. En morgen 40! Dat is toch niks joh. De meisjes hebben airco op hun kamer dat scheelt wel wat natuurlijk maar zo voor overdag is het puffen en zuchten. Hoe houden de hoogzwangere dames dat toch vol nu. Ik leef met ze mee