We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Ja rustig weekend ook al eens fijn! En de jongens hebben op zaterdag goed buiten kunnen spelen en zich zondag elk 1 op 1 goed geamuseerd! Dat kan ook al eens heel fijn zijn thumbup.gif nu krijgt de oudste twee dagen alleen tijd met mama goofy.gif en volgende week is mijn man ook thuis.

Hoe gaat het met de andere dames?
  • Et is hier uitgestorven smug.gif war is iedereen!? Jullie nog plannen dit weekend?

Hier is vanochtend koningsontbijt op school van nienke. Had Oranje haar elastieken in gedaan en de vlag op haar wangen getekend met smink. Vind ze geweldig bigsmile.gif

Tessa begint eindelijk wat beter te lopen. Merk dat er vooruitgang in zit. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen nog maar de goeie kant uit.

Emily is steeds meer klaar voor de basisschool. Ze word opstandig, heeft uitdaging nodig en wil meer dan ze krijgt op de psz. Nog even vol houden. Voor de kerst vakantie mag ze paar keer oefenen en na de kerst vakantie mag ze starten in groep 1. Vind het toch wel spannend hoor sad.gif
  • Hier is het vakantie. Mijn verlof is gestart.
    Dat van de papa start rond 17u en dan effe opt gemak met ons 5.
    Volgende week al 3 dagen uitstapjes en activiteiten gepland.
    1tje samen met familie en dan de andere momenten alleen met ons gezinnetje.

Onze jongste is terug wat ziek.
    Dinsdag avond wat koorts gekregen.
    Daarnet bij de dokter geweest.
    Heeft een angine. Keeltje vol witte vlekken.
    Zijn urine werd ook opgestuurd, vanavond mag ik nog bellen voor de resultaten.
    Hij woog de volle 10 kilo 😂🤣. Hij had wel pipi in zijn pamper dus zal wel nog geen 10 zijn maar kom 😉.

Verder loopt alles hier best prima.

• Hier ook alles goed!
    Vorige Week donderdag bij de gyn geweest en onze kleine pruts doet het prima. Groeit goed, 4daagjes verder gezet en bloed genomen om trisomie ed te controleren. Nog geen telefoon gehad dus dan is alles in orde.
    Ondertussen begint het buikje te groeien, grote vermoeidheid is voorbij en ik begin al wat rond te kijken voor een aantal spulletjes die ik deze keer wel zou willen in huis halen en om tweedehands te vinden.

En op het werk is het razend druk!
  • Wij net een weekje op vakantie geweest met de wielerterroristenclub van mijn man smile.gif lekker warm weer gehad.
    Dochter haar lijfje staat weer vol van een uitslag die ze ooit nog heeft gehad en we weten niet wat de trigger is.
    Voeding ? Zon ? Badproduct ?
    Ziet er een beetje uit als zonnebrand maar het is het niet denk ik want in de winter had ze het ook. Duurt ook heel lang voor het weg is.
    Soms heeft ze het alleen op haar armen. Nu weer "erger" op haar bovenbenen.
    Je ziet het amper maar je voelt allemaal bobbeltjes.
    iemand een idee ?
  • Hoe gaat het hier met iedereen?

Mijn man heeft nu ook verlof. We zijn al een dagje naar planckendael geweest. Heel fijn voor de jongens. Het was toen al goed weer. Onze jongste heeft nu wel opnieuw een amandelontsteking. Gelukkig vandaag wel beter, zijn temperatuur is onder controle. Ik kan de antibiotica achterwege laten. Gisteren had hij plots 40 graden koorts. Hij rilde en was echt niet meer helder, ocharme.
  • Hier terug naar de dokter moeten gaan met de jongste.
    Hij kreeg terug koorts en wou totaal niet meer eten. Met pijnstilling was hij best we oké maar eten en drinken laten en dan zo moe zijn, wou ik toch laten controleren.
    We waren op daguitstap en hebben alles op alles gezet om toch op tijd nog bij de dokter te geraken.
    Antibiotica was niet zwaar genoeg en het zag er niet fraai uit dus nu zwaardere antibiotica en we merken al dat het beter gaat.
    En nog een andere zoon zit in de plaaster. Breuk je opgelopen tijdens sporten.

Net terug van 2dzgen weg.
    Iedereen in eigen bed en morgen niet te veel doen.
    Zal ons goed doen, want de jongste is nu toch al een hele poos vaak wakker.

• @Neuzeke oh amai dat is ook wel wat. Gelukkig nu zwaardere antibiotica, hopelijk is hij er snel door dan! Onze jongste eet hier ook wel nog altijd niet goed, maar ook vanochtend opnieuw geen koorts. En hij slaapt heel goed.
    Wat zit er in de plaatser? Ik hoop geen voet of been? Ik kan me voorstellen dat alles lastig is, maar voor uitstapjes is een voet of been natuurlijk nog moeilijker
  • Oei oei @Neuzeke niet fijn daar! Hopelijk wordt het daar snel beter en doet de rust thuis jullie wat goed! Wat een pech ook voor je kindje met gips. En net bij zo mooi buitenspeelweer en in de vakantie. Hopelijk kan hij er toch wat van genieten en hebben jullie toch nog iets gehad aan jullie uitstap.

Hier begin van de week naar de kinderarts gegaan. Mijn zoontje had toen al 5 dagen koorts die op en af ging maar begin deze week steeg het boven de 39 graden en wou ik toch even laten controleren. Hij heeft een goede verkoudheid te pakken met lichte slijmen op longen, maar moest vanzelf beter worden. Heb hem lekker thuis gehouden en de rust deed hem goed. Sinds gisteren is hij terug koortsvrij en vandaag kon hij terug naar de crèche. Helaas ben ik nu weer in panne gevallen en heb ik voor de tweede keer buikgriep in 6 weken tijd. Blijkbaar zeer weinig weerstand bij deze zwangerschap terwijl ik anders zelden ziek ben. Gelukkig voel ik het kindje al sinds 16 weken bewegen en dat stelt me wel gerust.

Hopelijk hebben jullie een fijn paasweekend!

• @Este ook niet fijn daar! Gelukkig het zoontje al beter, en nu jij nog. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Zo leuk dat je je babietje al voelt!!

Fijn paasweekend voor iedereen easterbunny2.gif
  • Hier komt alles wel goed.
    Mss dat deze kuur er ook eens voor zorgt dat hij er echt door is.
    De visie van onze kinderarts is duidelijk volledig anders dan die van onze kinderarts.
    Persoonlijk voel ik mij beter bij de huisarts.
    De kinderarts zegt wel iedere keer dat er veel zieken zijn en de volgende keer zal ik dit of dit maar we blijven dobberen.
    Dus kga gewoon naar de huisarts de volgende keer.

Ja de plaaster. Het probleem is dat onze zoon ondergevoelig is aan pijn.
    Hij heeft eventjes rondgelopen met de breuk en had ik hem laten kiezen, dan hadden we nog niet langs de dokter geweest.
    Oik nu is hij niet voorzichtiger en moeten we hem constant aanmanen tot wat rustiger doen.
    Woensdag krijgt hij zijn nieuwe plaaster en dan zien we wel, hoelang hij nog zal moeten plaasteren.

Zalig weertje.
    3 dagen paaseieren rapen voor onze kinderen.
    Kijk er naar uit 😍
  • Zo wij zitten lekker te bbqen. Wat een heerlijk weer zeg, ik geniet er zo van.

Ons tessa gaat nu echt goed lopen. Ben toch wel ergens opgelucht hoor.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld