We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Één hele dikke proficiat Este.
    Ik duim voor een wolk van een baby binnen 8maand ♥️♥️♥️
  • OOOOOOOHHHHH @Este Dikke proficiat love.gif love.gif love.gif
    Hopelijk mag alles vlot verlopen! Kunnen we toch nog eens een zwangerschap "van dichtbij" volgen goofy.gif

• Dankjewel allemaal! Vandaag bloed laten prikken. We zien wel wat dat zegt...
    Hopelijk mogen er hier nog snel wat dames volgen!
  • Ik duim mee en hoop voor alle dames die nog een kinderwens hebben, dat hun gezinnetje snel compleet is.
  • Hier heeft ons klein meisje weer iets nieuws, zichzelf achterover gooien en "meppen". Dat meppen is zo afgeleerd maar dat achter over gooien. Ze is zo gevaarlijk. Bij iedereen op schoot laat ze in eens zichzelf achter over vallen. Maar vooral bij mij doet ze het. Met jas aan doen, schoenen aan doen, optillen, ed. Rot fase, pittige tante ook. bored.gif
  • @Lynne dat doet de onze ook. Gelukkig vooral in de zetel. Maar dat heeft hij natuurlijk van de grote broer geleerd. Hij doet alles na. Meppen enzo doet hij ook. Waarschijnlijk ook geleerd van de grote broer.

Ze zijn soms al best hevig met elkaar, maar kunnen ook al heel goed samen spelen. Ik heb er nu vorige week ook tijd in gestoken om al het speelgoed waar ik van dacht dat goed zou werken samen beneden te zetten en al de rest even boven op te bergen. En dat is inderdaad een voltreffer tongue.gif

Vrijdag gaan we een weekend naar center parcs thumbup.gif ik kijk er heel erg naar uit. Ik ben er zeker van dat ze het alletwee geweldig gaan vinden. Vorige keer was de jongste 7 maanden. Nu kunnen ze er wel al echt samen van genieten love.gif
  • @lynne heel irritant hé! heeft ons meisje ook een tijdje gedaan. Toen niet uit colère denk ik, maar als ze dan op je schoot zat en ze deed dat heeft ze wel eens meer een serieuse kopstoot gegeven horror.gif Nu doet ze het soms nog maar veel minder, vooral als ik haar dan wil oppakken laat ze zich ineens ineen zakken als een zak aardappelen! Als je ze dus niet direct beet hebt is't Boem.

Emma gooit zich hier ooit tegen de grond als ze haar zinnetje niet krijgt en boos word…. ze "kiest".... of ze gooit zich op grond en begint te "petten", of ze slaagt zichzelf op het hoofd of zelfs tegen een kastje of op te tafel als dat kan astonished.gif Zo vervelend!!!!! Hopelijk krijgen we het snel afgeleerd.
    Mijn collega zei dat probleem nooit gekend te hebben, dat was bij hen niet mogelijk. Als ze zich op de grond gooiden namen ze haar stante pede weer op om recht te zetten en voort te lopen… ik dacht: dat probeer ik ook! Maar lukt gewoon niet!!!
    Als ik ze dan direct weer wil rechtzetten heft madame gewoon haar benen op en zet ze niet op de grond waardoor je haar dus niet op de benen kunt zetten om gewoon verder te lopen tired.gif Dus hebben we ze vorige Week in de winkel maar in het midden op de grond laten zitten…. Mijn kind niet hoor dat daar zit ! Schaam schaam
    Djeezes…. dus manlief zei al "waarom raap je haar nu op, laat ze maar zitten zoiets moet je negereren". Dus effe uitgelegd dat ik de oplossing van collega wou proberen maar die dus duidelijk niet werkte goofy.gif
    Hoe kinderen toch anders kunnen zijn blush.gif
  • Mijn zoon gooit zich ook zo achterover. Ik probeer te zien dat hij zich geen pijn doet. Zal wel eens stoppen zeker.

Haha hier doet mijn zoontje dat met stappen. Als ik hem op de grond wil zetten en hij heeft geen zin, dan houdt hij zijn benen in de lucht en dan mag ik doen wat ik wil, stappen/staan zal hij dan niet doen
  • @Este en wat zei de ha over je hcg?
  • Hier is dat voorlopig voorbij dat achterover gooien.
    Benen optrekken hebben we nog niet gehad voorlopig.
    Ik herinner mij dat wel van bij de andere 2.
    Onze jongste is natuurlijk wel wat verwend op vlak van pakken.
    De broers zijn ook al op een leeftijd dat ze hem eens kunnen pakken en hij weet dat meer goed genoeg.
  • @lily waar ben je??
    Alles OK daar ?
  • Aaah onze jongste krijgt hier toch wel weer wat last van die 4 hoektanden die aan het doorkomen zijn thumbdown.gif ik zie overal al een puntje hoor. Maar de nachten worden weer wat woelig en hij is wat hangerig tijdens de dag. Ik hoop maar dat zijn oren het houden want we vertrekken morgen op weekend candle.gif

Het weer mag ook wel ietsje beter. Bij jullie ook al wat sneeuw en hagel? We gaan richting Limburg. Iemand van die kanten? bigsmile.gif
  • Amai hij zal snel zijn tandjes allemaal hebben.
    Tja zo grote tanden die erdoor moeten, niet abnormaal day ze daar last van hebben e.

Hier geen sneeuw of hagel. Voor de moment schijnt de zon volop.
    Totaal niet van uw kanten ☺️.

Hier deze nacht ook geen top nacht.
    Hoesten, hoesten en snot liep er goed uit.
    Toch iets e. Crèche gestart vorige week en vanaf dag 2 al snot.en hoesten.
    2 weken thuis en niets gehad.

TG2 hoe gaat het in de opvang?
    Hier is nr 3 op dat vlak zoals de andere.
    Duidelijk liever thuis. Gelukkig is hij dat snel vergeten.
    Ons afscheid is dus enorm kort.

• @TG2 Niet fijn die tanden! Bij mijn zoontje staat er 1 hoektand door en die had daar verschrikkelijk stinkende kaka door bored.gif

@Neuzeke Ja das een serieus verschil he thuis of de creche. Hier ook continu snot als hij daar is.
  • @este het zijn de laatste hier, zijn eerste kiezen heeft hij raar maar waar al maanden. En het is een kwestie van dagen, ze zijn al een goeie maand aan het doorkomen, het is de laatste duw denk ik tongue.gif

@Neuzeke de crèche gaat he goed zeg. Amai, ik verschiet ervan. Hij gaat echt heel graag. Vroeger deed ik hem niet weg, dus dat was even wennen. Maar nu springt hij bijna in de armen van de vrouwen daar. Ik heb twee charmeurs moet ik nu wel zeggen. En nu gaat onze oudste ook gemakkelijker naar de speelplaats. Zijn broer is er dan bij, hij gaat hem eventjes showen aan iedereen. Het is wat met die twee moet ik zeggen. Maar ze zijn ook wel blij als ik ze ga halen. Hoewel de oudste nu gevraagd heeft om eens een keertje wat later te komen zodat hij nog wat op de speelplaats kan spelen tongue.gif en hij moet nog 4 worden goofy.gif
  • Hier een goede nacht, 5u en 6u, dat zijn de normale uren tongue.gif maar ook hier nu toch gesnotter hoor. Is er eigenlijk al echte griep?

Ik ga hier snel alles wat klaar ligt in een koffer zwieren. We kunnen onze hond pas om 10u afzetten bij de kennel. Hij gaat daar vaak en ze kennen hem daar al goed. Hij wordt daar ook gewandeld, dus hij zal het wel naar zijn zin hebben. En dan zijn we weg thumbup.gif hopelijk blijft het bij gesnotter. Ik neem in ieder geval alles mee voor mogelijke looporen wantet snotjes en tandjes weet je hier natuurlijk nooit. Het wordt blijkbaar een koud maar mooi weekend.

Wat zijn de plannen bij jullie?
  • Oh leuk center parcs.
    Wij gaan volgende maand naar landal. Wel van vrijdag rond 18 tot zondag rond 18u maar door de schoolplicht maar het was voor een spotprijsje dus lekker meenemen.
    Hier een gewoon weekend.
    Zaterdag VM werken, namiddag een verjaardagsfeestje en avond gewoon thuis pizza bestellen en niets doen 🤣.
    Zondag hebben de jongens wedstrijd dus dan is er al ene groot deel van de dag ingepalmd en erna zouden we graag eens langs de meubel winkel rijden maar dat zal te zien zijn heo fit ze nog zijn.
  • Heerlijk zeg centerparcs. Hier gaan we in de zomer weekje na leuke camping. Of word de zandstuve of het word camping de kleine wolf. Maar ik houcniet van creperen he (kamperen). Word dan gewoon een net huisje of chalet met alles er op en dr aan. Maar goed eerst een zien hoe het allemaal loopt. Raak nu al compleet in de stress als alleen al denk aan al dat inpakken en wat er mee moet en hoe ik drie kleine kinderen in de gaten moet houden tired.gif
  • De zandstuve staat in onze favo mapje.
    Daar hebben ze wel huisjes met een afgesloten terras.
    Dat zou mss wel handig zijn voor jullie.

Wij waren nu vorig jaar op een camping in een huisje en we gaan dat niet meer doen.
    Zo een ontbijttafel die gedekt staat, mogelijkheid om.lekker te smullen zonder iets te moeten doen, zegt ons net iets meer.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld