We kletst er mee; na de bevalling/geboorte

• Ooh wij zijn ook heel ergvan de fotos.. Nouja ik dan.. Ik maak serieus van alles een foto. Heb grote canvas doeken boven de bank hangen van de meisjes. Foto shoot fotos staan op de tv kast van de meisjes. Hebben drie foto albums, in het begin staat geboorte kaartje van ieder kindje geplakt. Gevolgd door een zwangere buik foto, fotos van de geboorte (natuurlijk geen "vieze" fotos) en dat ze steeds ouder worden. Heb foto collages in de wc en keuken, en elke gebeurtenis deel ik graag met vriendinnen blush.gif ben daar echt misschien beetje te erg in blush.gif maar ze worden zo snel groot! En wil niks missen of vergeten.
  • Wij hebben een polaroïd en 1 zijkant van de keukenkast plakt vol met foto's en in het toilet heb ik een foto muur gemaakt, allemaal in zwart wit en sepia en in oude kadertjes gestoken.
  • Ik trek ook veel te veel foto's! en wil ze dan ook bijna allemaal in die fotoboeken hebben want, ja, die en die is toch echt mooi…. maar dan heb je dus enorme fotoboeken goofy.gif

Neuzeke, vind je idee van die photo's op de wc wel leuk! Die ga ik lekker pikken blush.gif Voor de rest niet zoveel plaats in huis voor fotootjes op te hangen momenteel dus er staan er een paar op de kast en een paar aan de muur maar hele grote gaat niet.

Mijn kleine meid gaat naar de 2 jaar ja… het gaat veel te snel….. Binnenkort maar eens aan de fotoboek van haar tweede jaar beginnen denk ik nervous.gif Ik kan nog altijd zo smelten als ik haar dan in de zetel haar papje laat drinken…. niet meer op de schoot want dat wil ze niet maar ik ga er toch nog lekker naast zitten hoor love.gif
  • Wij hebben buiten die polaroïd foto's en die in het toilet eigenlijk weinig foto's.
    Klinkt wss super belachelijk maar ik maak niet graag gaten in de muren om nagelkes te kloppen (ik verander te graag en die plek strips voor kaders werken niet) en ik heb verder weinig plek om kadertjes te zetten 🤭.
    Vandaar die polaroïd en in het toilet heb ik wel nageltjes geklopt maar daar stoort mij dat minder, want die blijven sowieso waar ze zijn.

• Hier ook fotomuur in het toilet. Bezoek blijft dan wel opvallend langer op het toilet zitten goofy.gif Ik trek ook zeer veel foto’s. Als ik nu door zijn album blader merk ik dat ik sommige momenten al vergeten was. Ik ben dus van mening dat je nooit foto’s te veel kan hebben wink.gif

Mijn zoontje is vandaag trouwens in de supermarkt beginnen krijsen omdat hij geen ballon kreeg. astonished.gif Hij wees naar een ballon die daar omhoog hing en zei meerdere keren ‘da’ (= zijn signaal dat hij dat wil). Mijn man stapte door en mijn zoon zette zijn keel open. Dat beloofd voor als hij groter wordt. Serieus karakterkopje hier...
  • Haha @Este welkom bij het leed dat moederschap heet. Oke natuurlijk niet zo letterlijk, maar hoe ouder ze worden hoe moeilijker. Nienke had dus ware uitbarstingen. Op de grond bij de kassa gaan liggen en haar urine express laten lopen. Ik wilde verdwijnen.. Zo snel mogelijk blush.gif

• @Lynne Ohjee dat kan ik begrijpen. Gisteren draaiden alle hoofden ook onze richting uit. Ik had toch gedacht dat dat karakter wat later zou komen nervous.gif Swat we geven er niet aan toe en hij geeft het dan uiteindelijk wel op
  • Zo moe van al die spam berichten door heel het forum door.
  • Inderdaad… kunnen ze die mensen niet volledig blokkeren? De berichten worden wel ooit verwijderd maar daar blijft het bij.

Allée… hier dag 52 dat ik wacht op mijn regels…. tired.gif Ik weet het… ik heb er al over gezaagd maar doe het nog maar even…
    Ge gaat zien, volgende Week in vakantie en dan gaan ze ineens komen waarschijnlijk goofy.gif
    Ook deze Week nog maar eens testen om zeker te zijn maar zolang ik geen gevoelige borsten krijg denk ik dat er zelfs nog geen eisprong is geweest.

Zaterdag kerstfeest van het werk gehad smile.gif Was zeer leuk onder de collega's en daar waar ik vorig jaar meer bezig moest zijn met Emma dan dat ik met de collega's heb kunnen praten ging dat nu natuurlijk veel makkelijker. Emma speelde lekker mee met de rest en liet ons redelijk vrij goofy.gif
    Alleen eten ging wat moeizamer maar dat worden we al gewoon ondertussen. En de kerstman, tja, daar had ze enorme bang van! Arm schaap… hihi… maar hij had wel het juiste cadeautje bij dus das dan weer goed xmascontent.gif

Nog kindjes hier die een periode doormaken van niet willen eten thuis? Het stoort me wel wat…. ze weegt nu wel 13kg dus ik hoef me niet direct ongerust te maken. Bovendien eet ze bij de opvang prima! Altijd alles op, geen probleem. Maar thuis? nee hoor, daar wilt onze dame ineens niks weten van patatjes mad.gif En dan moet ik me wel inhouden om niet boos te worden want dat helpt helemaal niet natuurlijk.
    Ik dacht dat als ze uiteraard niks anders kreeg ook niet dat ze wel zou bijdraaien maar dat blijkt ook minder waar horror.gif Het maakt haar precies niet uit dat ze dan niks anders krijgt…. 't is een karakterje
    Maar volgende Week dus wel een Week thuis omdat de omvang dicht gaat een weekje, als ze dan een hele Week niks zoekt te eten????
    Ach, we zien wel weer zeker?

tough.gif
  • @HappyJ zaag maar zoveel als je wil! Ik snap dat, toen ik dat voorhad was ik daar mentaal ook continu mee bezig. Nu achteraf kan valt het mee om naar die periode terug te kijken, want de eerste eisprong die op die 3 maanden volgde was ik zwanger, maar ik moet ook niet onder stoelen of banken steken dat ik echt ongelukkig was Ide periode. Elke dag opnieuw hopen dat je lichaam in gang schiet, frustrerend.
    Nu is het een ander verhaal, menstruatie paar dagen gedaan, voelde pijn in mijn eierstokken en mijn borsten voelen anders. Ik kijk uit naar mijn eerste eisprong, voelt heerlijk dat mijn lichaam functioneert. Dus ik snap dat dat je er mee zit.
  • Ooh dat niet eten fase hebben ze hier ook gehad. Ik vond dat ook zo frustrerend! Ik haalde dan namelijk wel alles uit de kast om ze maar iets te laten eten. Maar ook omdat nienke, nog steeds maar 14 kilo weegt. Al een jaar blijft zelfde gewicht. Een dunne spijker. Maar denk dat dat een fase zal zijn. Was hier althans wel.elke keer zo. Die fase komt trouwens wel paar keer terug thumbdown.gif
  • Wij hebben die fase nog nooit gehad.
    Wel het eten weigeren plots maar dan overal.
    Onze jongste heeft dat enorm.
    Die heeft momenten dat hij echt een maand super goed eet en dan een hele tijd echt bijzonder weinig.
    Ik probeer 1 of 2 keer, bied een boterham aan en dan stopt het ook.
    Ik heb ooit gezien wat pushen kan veroorzaken (aversie) en probeer dat dus ook niet te doen.
    Maar iedereen wil natuurlijk een kind dat goed eet e
    Alleen kan zo een periode vaak niet bijzonder veel kwaad.
    Onze dokter zei vorige week nog dat we niet naar zijn gewicht moeten kijken maar naar de curve.
    Die was plots enorm gezakt maar nu toch terug zijn eigen lijn aan het volgen. Aangepast door Neuzeke op 17/12/2018 15:14
  • Zo moe van al die spam berichten door heel het forum door.Lynne @ Vandaag 11:09

Onze excuses, maar het blokkeren is niet zo simpel.
    Als jullie ze rapporteren doen wij onze best om ze zo snel mogelijk te verwijderen.
  • @Sandy Ik maak idd altijd de melding rechts onder van het bericht. Maar het blijft vervelend. Denk je dat iemand van et vaste groepje iets heeft geschreven.. Is het spam.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld