@lily de kans lijkt mij heel klein dat hier ooit nog een kindje komt ๐๐๐.
Je moet natuurlijk ooit een laatste keer doorheen de baby tijd e maar nu weet ik zeker dat dit het was .
Bij de vorige heb ik nooit gedacht van dit was het ๐๐. Nu is dat zeker.
Wij verwachten nog heel veel bezoek eigenlijk. 3 koppels komen pas in januari dus mss ook nog effe wachten met afsluiten.
Ivm het slapen overdag.
Onze pruts slaapt de laatste nachten echt veel. Er zit 1 voed moment tussen maar dat is ondertusse ook gewoon verversen, voeden, boeren en gedaan. Hij is niet meer echt wakker.
Vandaag deed mijn man de oudste naar school en bleef de kleinste liggen. Hij heeft deze voormiddag eens 30 minuten op mijn buik liggen slapen en dat was het. Dus twas eten, uurtje heel blij wakker en daarna effe een dutje en dan was het beginnen knodderen tot hij terug eten had ( vraagt in de voormiddag veel sneller voeding op elkaar omdat hij tijdens de nacht nu langer slaapt).
Nu is hij naar boven gegaan. Slaapzak aan, doekje op zijn hoofd, tutje , beertje met harttonen aan en goed onderstoppen (armen omlaag en het laken en dekentje volledig strak zodat hij zichzelf niet direct wakker slaat). Voorlopig heb ik hem nog niet gehoord .
Als hij hem nu laat horen, dan ga ik sowieso naar boven. Tutje geven en wat tegenhouden, doekje terug leggen, armen terug onder het deken en ofwel ssssqst slaap maar zeggen of klakken met mijn tong. Zo kan ik soms een dik uur bezig zijn maar zolang hij niet volledig over zijn toeren is, pak ik hem er niet uit. Is hij wel over zijn toeren dan pak ik hem maar zeg nog niets. Je weet nooit dat het een boertje is ofzo en anders maak ik hem wakkerder door mijn tetteren ๐๐. Lukt het echt niet dan leg ik mij met hem in de zetel of in bed. Niet slapen iq geen optie want dan zijn ze over vermoeid e. Zo iedere dag opnieuw hetzelfde ๐๐๐
@liz ik heb er 3 dus dat is voldoende en ik mis de schopjes ofzo niet echt (zwangerschap mag van mij gerust overgeslagen worden ๐๐). Maar zo de laatste keer dat bevallen, doopsuiker, mini kleertjes, bezoek, lijstje maken, die 1ste lach, merken dat ze andere geluidjes kunnen maken, het volgen, ....
Dat is allemaal gedaan e. Alles wat nu de 1ste keer is voor onze jongen iq de laatste keer voor ons.
Aangepast door Neuzeke op 20/11/2017 12:42