Waarvan wou je dat ze het je hadden gezegd voor je bevalling? Ervaringen en tips.
Eerlijk is eerlijk, kinderen krijgen wordt een beetje romantisch bekeken. Toen ik bevallen was en een 1e graads én een 3e graads ruptuur had, de dagen erna helse pijnen had en schrik om naar de wc te gaan, had ik toch wel even het idee: waarom heeft niemand me dit ooit verteld???
Daarom volgende vraag: Wat had jij graag op voorhand geweten? Niet enkel over de bevalling, maar ook in de eerste weken erna.
Ik ging bvb in het begin altijd aan de slag met dat stomme neuspeertje, tot men me zei dat de kleine snotjes veel beter gingen met een nat wattenstaafje en de diepere snottebellen met zo'n zuigertje.
Alle verhalen welkom, hoe gênanter hoe prettiger
Daarom volgende vraag: Wat had jij graag op voorhand geweten? Niet enkel over de bevalling, maar ook in de eerste weken erna.
Ik ging bvb in het begin altijd aan de slag met dat stomme neuspeertje, tot men me zei dat de kleine snotjes veel beter gingen met een nat wattenstaafje en de diepere snottebellen met zo'n zuigertje.
Alle verhalen welkom, hoe gênanter hoe prettiger