VILVOORDE,JAN PORTAELS.Bevalling inleiden anders komen de geboorte en sterfdatum dicht bij elkaar.

• VILVOORDE,JAN PORTAELS.Bevalling inleiden anders komen de geboorte en sterfdatum dicht bij elkaar.

DAG mama's en toekomstige mama's,
    Zit al enkele weken met de vraag of mijn gynaecoloog mij zou willen inleiden als ik niet uit mijn eigen geval voor de uitgerekende datum.
    Ik wil het er met haar nog niet over hebben omdat we nog lang niet zover zijn.
    Ik ben nu 32 weken en uitgerekend op 7 december.
    Ik ben vorig jaar bevallen op 1december en heb mijn kindje weer moeten afgeven op 7 december.
    Ik zou het heel erg vinden als ik in de maand september zou bevallen en vind er echt helemaal niks aan dat ik die datum ben uitgerekend.
    Die maand wil ik echt graag houden om mijn overleden kindje te "vieren" en te herdenken.
    Ik ben bij dokter nwoye in behandeling in het JAN portaels ziekenhuis in VILVOORDE,wie heeft er ervaring met haar als dokter en inleiden en zou ze hier open voor staan?
    Graag lees ik ervaringen van anderen.
    Hopelijk kan ik hier wat reacties krijgen want wil het nu op deze termijn echt nog niet bespreken met haar.
    Dank u mama's/toekomstige mama's
  • Hey

Eerst en vooral een dikke knuffel 💖 zo verschrikkelijk hartverscheurend om je kindje te moeten afgeven...
    Zoals ik lees is dit iets dat enorm speelt in je hoofd (begrijpelijk!) Dus zou het er zeker bij de volgende consultatie over hebben met de gynaecoloog.
    Ikzelf maakte mij enige tijd geleden druk over het feit dat ik zeker op 38w wou ingeleid worden (dochtertje vorig jaar overleden op 38w5d zwangerschap) en dat was geen probleem. Voor mij ook een geruststelling dat dit ook geregeld was...
    We zijn voor dezelfde periode uitgerekend, ik wens je alvast een wolk van een regenboogje
  • Wat erg voor je! Ik zou niet wachten met het ter sprake te brengen. In zo een geval zijn ze meestal heel begripvol. Als ze je eind november willen inleiden (als je dan nog niet bevallen bent) geeft dit nu misschien al wat gemoedsrust. Geen ervaring met je ZH, maar hier waren ze heel vriendelijk, ook speciaal andere verloskamer gekregen dan bij bevalling dochtertje.
    Laat al maar horen dat je het er moeilijk mee hebt. Niet meer dan normaal denk ik. Die eerste 'verjaardag' zou al heel heftig zijn zonder dat je op punt staat te bevallen. Veel sterkte!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld