verloskundigen zeeuws vlaanderen

• verloskundigen zeeuws vlaanderen

Hoi,
    Ik ben 21 weken zwanger en hadden Kim uit sint-jansteen gekozen als verloskundige. Nu is zij lang uit de roelatie wegens hartoperatie. We zijn doorverwezen naar Zorgsaam waar ze met 7 verloskundigen samenwerken. We zullen dus geen vaste verloskundige hebben en niet weten wie we hebben. Kan dus goed zijn dat we een volkomen vreemde hebben. Wat is dus helemaal niet zie zitten. Zijn er hier mensen die in de omgeving Hulst nog verloskundige weten zijn? Volgens deze in zorgsaam heb ik geen andere keus. Maar voel me er absoluut niet comfortabel bij.
  • Nog even wat opgezocht. Dr. Coenen blijkt een goede gyneacoloog te zijn. Zou dan wel moeten bevallen in Belgie. Hoe zit het dan met de nationaliteit van ons dochtertje?
  • Nederlander is het kind van wie ten tijde van de geboorte de vader of de moeder Nederlander is. Ik weet niet of ze ook de Belgische nationaliteit krijgt als ze in Belgie geboren wordt.
  • Nee, de Belgische nationaliteit krijgt ze niet.
  • Vader is nederlands en ikzelf belg. Voor mij mag ze gerust enkel de nederlandse nationaliteit hebben. Vroeg me gewoon af als ik in Belgie beval of ze dan de belgische nationaliteit krijgt omdat ze daar geboren is. Vind er zo weinig over op het internet.
  • Ok bedankt oda 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld