Trouwfeest dilemma

• Trouwfeest dilemma

Dames, ik zit met een dilemma. Ik ben 2,5 weken geleden bevallen van een zoontje. Volgend weekend ben ik getuige bij de trouw van mijn zus maar ik zit nog steeds met veel bloedverlies. Is het ok om per uitzondering die dag een tampon te dragen? Het bloed loopt langs mijn benen naar beneden bij momenten, ik zie het echt niet zitten om die dag geen tampons te kunnen gebruiken.
  • Ik droeg bij de tweede bevalling ook vrij snel tampons. Maar kan me niet herinneren dat ik weken achter elkaar bloedverloes heb gehad.

Maar als de trouw niet dit weekend is maar volgend weekend zit je al op 4 weken na de bevalling dus dan kan het best wel.
  • Zou je toch niet eventjes langs arts of gynaecoloog ╠łgaan ? Iets in mij zegt dat er nog een stuk moederkoek is achtergebleven.
  • Bloedverlies kan tot 6 weken aanhouden dus na 2,5 weken is dat niet abnormaal. Ik zou geen tampons gebruiken omwille van het infectiegevaar.
  • Zelfs met keizersnede heb ik 6w bloedverlies gehad, daar is niets abnormaal aan. Vind het ook een eng idee omwille van infecties
  • Word afgeraden de 1ste 6weken en al zeker als je nog volop bloed.
  • Bij mij heeft het ook 6 weken geduurd na de eerste bevalling, maar echt eruit stromen deed het nu ook niet, zeker niet 2,5 weken na de bevalling. Is het echt zo hevig bij jou?
    Wanneer moet je op controle bij de gyn?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld