Tepel los?

• Tepel los?

Dag dames,

Ik stel deze vraag voor een goede vriendin van mij die zich diep schaamt om haar aandoening.
    Na haar tweede kindje heeft een tepel een stuk van de huid los gelaten. Het lijkt nu alsof haar tepel los hangt. Ze durft niet naar de huisarts en kan op internet niks vinden.. heeft iemand hier ervaring mee? In de tussentijd probeer ik haar natuurlijk naar de huisarts te krijgen..

De volgende vraag is voor mij zelf. Mijn zoontje is met een spoedkeizersnede gehaald en bij een orgasme voel ik een beetje pijn op de plek waar ze hebben gesneden. Dit voelt heel raar, de pijn van het litteken en het genot van een orgasme... hele rare combinatie. Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Gaat dit ooit weg?

Alvast bedankt dames!
  • Even een aanvulling: Na al die jaren heeft ze het me eindelijk laten zien. Tjeah hoe moet ik het beschrijven.. een tepel op een tepel? Op haar gelukkig zit een bult, zo groot als haar tepelhof zelf. Ik snap dat ze zich hier niet lekker bij voelt. Ik kan niks op internet vinden. Heeft iemand ervaring?
  • De enige die hier waarschijnlijk ervaring mee heeft is een dokter.
  • Mss is de huisarts te dichtbij voor haar ?
    Waarom vraagt ze eens geen raadpleging aan bij een plastisch chirurg of bij haar gyn?
    Als haar gyn haar dan doorverwijst naar plastisch chirurg kost het ook veel minder geld !!
  • De gyn ga ik haar voorstellen. Is moeilijk om iemand te dwingen als ze niet durven.. maar ongelukkig blijven is ook niks sad.gif
  • Klinkt behoorlijk drastisch, maar desnoods de huisdokter eens tot bij haar thuis laten komen? Uiteraard wanneer jij er ook bent om haar over de streep te trekken. Heb je dit al met haar man besproken?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld