Stuitbaby en kleertjes

• Stuitbaby en kleertjes

Ik ben tussen 36 en 37 weken zwanger en mijn baby’tje ligt al de hele zwangerschap in stuit. Maandag gaan ze haar proberen draaien, maar de gyn geeft zelf toe er weinig vertrouwen in te hebben.
    Mijn vraag gaat vooral over na de geboorte. Ik weet dat de beentjes nog lang richting gezichtje zullen liggen, maar vraag me af of ze een gewoon pyjamaatje zal kunnen dragen. Ik heb namelijk vooral pyjama’s gekocht uit en stuk omdat dat warmer zou zijn. Iemand ervaringen?
  • Eengeheel pyjamas met voetjes zijn niet makkelijk. Sommige babys hebben grote voetjes, lange beetjes, korte beentjes... Dat zit vaak niet zoals het hoort te zitten. Gewoon shirtje en broekje met sokjes is veel praktiser. Hier lag onze tweede tot 35 weken in stuit, 37 weken geboren. Maar geen rare beentjes hoor
  • Mijn oudste lag in onvolkomen stuit en had dus rare beentjes toen hij geboren werd (zoals je bij een pop de benen naast de oren kan draaien, zo stonden zijn beentjes). Maar hij kon wel gewone kleding aan, hoor smile.gif Alleen die eerste uren lagen zijn benen raar maar toen lag hij toch alleen in pamper smile.gif
  • Hier ook twee kindjes gehad die lang in stuit gelegen hebben, maar ze konden toch ook allebei meteen gewone pyjama's aan.
  • Je hebt natuurlijk wel verschillende soorten stuit e.
    Het zou mij verbazen dat kindjes die al enkele weken in onvolkomen stuit liggen direct mooi de beentjes naar beneden doen.
    Op welke manier ligt uw kindje in stuit opstarter?

Ik zou gaan voor een los broekje en truitje.
    Persoonlijk vind ik dit nog mooier ook.
    Dan kan je een tof setje nemen 😉.

Veel succes
  • @nien ik heb altijd pakjes in een geheel aangedaan. Ik werd er onnozel van als ik aparte dingen aandeed dat die broekspijpen omhoog gingen, die sokken afzakten of afvielen, de t shirt die naar boven kruipt drunk.gif Ik heb voor ons tweede nu amper losse dingen. Maar dat is ieders voor zich eh. wink.gif
    Ik heb wel hele leuke printjes van merkjes zoals froy en dind, 4FF, carter's ,... zodat het niet lijkt op een pyjama love.gif
  • Hier ook een absolute liefhebben van de pyjama's of pakjes in één stuk… Ik heb bijna niet ander aangedaan en vond het inderdaad anders vervelend dat die broekspijpen omhoog gingen of de sokjes afzakten! Hier dus ook voornamelijk dergelijke zaken aangedaan ipv aparte broekjes en truitjes.
    Kvond ook dat ze zo precies toch meer vrijheid hadden. Ook als ze ietsje groter zijn en proberen zich wat op te zetten of te rollen! Maar oké daar ben je nog niet natuurlijk bigsmile.gif

Maar geen baby in stuit hier dus ik weet absoluut niet of dit impact kan hebben….
  • Thx voor de vele antwoorden. Gisteren kering gehad, maar ze draait niet.
    @Neuzeke Beeb ligt in onvolkomen stuit sinds 16 welen. Ik heb heel wat echo’s gehad, maar ze is nooit gedraaid. Daarom ook mijn bezorgdheid. Zelf vind ik kruippakjes echt schattig, maar dat maakt niet uit als ze ze niet aan kan. Heb ondertussen enkele andere outfitjes, maar dat zijn geen pyjama’s.
  • Ik denk dat je idd best zal zijn met losse broekjes en bovenstukjes.
    Ze ligt al heel lang zo, dus de beentjes gaan effe moeten wennen.
    Veel succes tijdens uw bevalling!!!
  • @neuzeke thx! Zal nu niet meer lang duren.
  • @nien mag ik weten hoe het nu verlopen is met de kleertjes en de baby?
    Hier hoogstwaarschijnlijk ook stuit baby en heb nu in maatje 50 een boxpakje voorzien, maar nu ben ik aan het twijfelen of dit wel geschikt is.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld