Scheren?

• Scheren?

Misschien een wat vreemd vraagje, maar hebben jullie jullie geschoren onderaan voor jullie binnengingen om te bevallen? Ik hoor van een aantal vriendinnen dat dat niet meer wordt gedaan of wordt verwacht, bij sommigen werd het zelfs afgeraden, maar ik heb er vanuit mijn ziekenhuis geen specifieke instructies over gekregen.
  • Ik denk dat dat ook wat persoonlijk is. Ik heb heel de zwangerschap het keurig bijgehouden eens in de zoveel dagen. Dus toen mijn vliezen braken onverwacht met 37 weken was het netjes genoeg en was het niet nodig om nog ff snel te scheren voor de bevalling.
  • hallo,
    dat is idd niet meer nodig, wordt zelfs afgeraden,ik heb mij gewoon wat 'gefatsoeneerd' daar beneden wink.gif kantjes wat bijgeschoren maar eigenlijk moet dat zelfs niet hoor wink.gif ik voelde mij daar gewoon zelf beter bij. Ze hebben bij mij dan wel moeten knippen en toen hebben ze snel snel op die plaats wat weggeschoren maar dat gaat zo vliegensvlug dan en dat is ook enkel maar op de plaats van de knip dat ze dat doen dat je dat eigenlijk bijna niet eens goed en wel beseft of voelt.
  • Afgeraden in verband met extra kans op infecties! Niet extra gaan scheren dus (of laten scheren)... Ik hou het normaal wat bij (ik haal weg wat er langs de zijkant van mijn slipje komt piepen), maar dat kon toen zelfs niet meer vanwege de buik.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld