Salvator of Virga Jesse?

• Hallo, wat is het verschil met de twee ziekenhuizen ivm bevalling, kamers, .......... Groetjes!
  • Hoi ano

Ik ben in geen van beide bevallen, maar mijn buurvrouw was erg tevreden over Virga Jesse. Volgens haar zijn het daar erg mooie, luxekamers. Als je dus van plan bent de volle vijf dagen te blijven, zou ik zeggen Virga Jesse.

Uit mijn eigen ervaring met andere ziekenhuisgevalletjes, (twee maal op spoed moeten zijn in beide ziekenhuizen), was ik over beide ziekenhuizen tevreden.

Groetjes en een fijne bevalling!
  • Ik ken ze beide en was in beide tevreden; om te bevallen ben je ook beter af met goede verpleging dan met een mooi kamertje.
  • Ik ben nu 7 weekjes geleden bevallen in het Salvator en ben heel erg content over eigenlijk alles!
    Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een prima begeleiding als je met vragen enz. zit.
    De kamers zijn pas helemaal vernieuwd en heel goed inorde.
    Van het Virga Jesse heb ik onlangs gehoord van een vriendin dat zij niet content was over de begeleiding in het helpen van borstvoeding. Maar dat is natuurlijk haar mening, h?!?
    E?n detail viel me wel op, het eten in het Virga Jesse vond ik beter (ben er ooit geopereerd).
    Ik heb voor het Salvator gekozen omdat ik pers? Dr. Dens wilde als gyneacologe en zij in het Salvator zit.
    wink.gif
  • Daar heb je gelijk in hoor mimi. Ik ben bevallen in een superoud ziekenhuis, het was zelfs bijna een spookziekenhuis omdat heel wat diensten al verhuisd waren naar de nieuwe locatie. Maar ik ben er supertevreden over vanwege de prima begeleiding tijdens en na de bevalling, vooral ook bij het starten met borstvoeding.

Dus even mijn vorige commentaar aanpassen: ook over de begeleiding was mijn buurvrouw heel tevreden in Virga Jesse. Zij heeft wel geen borstvoeding gegeven, dus ik weet niets over hun beleid daaromtrent. En het is inderdaad heel erg belangrijk dat ze dat goed doen. Ik geef zelf nog steeds borstvoeding (zoontje is 1 jaar nu) en dat dank ik voor een stuk aan die goed begeleiding in het ziekenhuis.
  • De kamers in het Virga Jesse zijn misschien iets ruimer maar het is toch belangrijker om een goede verzorging te krijgen en die krijg je in Salvator dubbel en dik. Je wordt heel goed begeleid tijdens de arbeid, de bevalling en de borstvoeding. Er heerst een familiale sfeer en de gyn zijn heel bekwaam en vriendelijk.
  • In het Virgajesse ook heel goede verzorging hoor.
    Ben er nu pas bevallen, superlieve vroedvrouwen en verpleegsters. Heel goede begeleiding, geef zelf borstvoeding heeft 3 dagen geduurd voor die goed op gang kwam, maar ze hebben me daar super begeleid.
    Ook mij door de moeilijke momenten van de bevalling geleid

Denk dat ze beiden wel hun voor- en nadelen zullen hebben. Slechte en goede verhalen hoor je natuurlijk overal. Gewoon een gyneacoloog vinden waar je je goed bij voelt.
    Bij de bevalling zijn het vooral de vroedvrouwen die tellen, en daar was ik heel content van.
  • virgajesse: eerste kindje: in een kille rare vierkante kamer op een plank bevallen!!! zeer slechte begeleiding

salvator: in een bevallingskamerke met een echte bed bevallen: wel goede begeleiding!!!!!
  • Tegenwoordig kan je toch alleen maar in virga Jesse bevallen...
  • Dit topic is dan ook al ruim 12 jaar oud wink.gif
  • Dat verklaart veel 😀
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld