Ouderschapsverlof aanvragen (vraag)

• Ouderschapsverlof aanvragen (vraag)

hoi!

Ik ben bezig met de papierwinkel voor ouderschapsverlof.

Nu zit ik met een vraag hier rond en ik vind maar geen duidelijk antwoord via internet.

Ik heb mijn aangetekende brief voor het werk nog niet verstuurd, mijn deel voor de RVA is ingevuld. Nu dat deel voor de werkgevers.
    Moet ik mijn deel daarbij voegen en mee opsturen samen met de aangetekende brief en sturen zij dat op naar de RVA of stuurt het werk zijn deel terug op naar mij en moet ik deze dan VOLLEDIG samen opsturen naar de RVA of mag ik mijn deel al opsturen?

Alvast bedankt!
  • ik heb op het werk gewoon een mail gestuurd naar de verantwoordelijke , dat hoeft niet persé een aangetekende brief te zijn. Je moet 3 maand op voorhand zogezegd uw aanvraag naar uw werkgever versturen.
    Pas daarna, als je goedkeuring hebt, moet je die papieren RVA invullen en aan de personeeldienst van uw werkgever bezorgen, zij vullen die dan verder in en sturen die op .
  • ik heb op het werk gewoon een mail gestuurd naar de verantwoordelijke , dat hoeft niet persé een aangetekende brief te zijn. Je moet 3 maand op voorhand zogezegd uw aanvraag naar uw werkgever versturen.
    Pas daarna, als je goedkeuring hebt, moet je die papieren RVA invullen en aan de personeeldienst van uw werkgever bezorgen, zij vullen die dan verder in en sturen die op .Rose @ Vandaag 12:52

Haha, bedankt! smile.gif
    Hup naar de post!
  • Ik heb mijn papieren van het werk terug gekregen en heb deze zelf moeten versturen naar de rva. Je kan altijd eens bellen met de verantwoordelijke van je werken of naar je plaatselijk rva kantoor...

Veel succes ermee en geniet van je ouderschapsverlof! 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld