Originele ideeën geboortekaartjes

• Originele ideeën geboortekaartjes

Hallo,
    Wij zijn nu in verlof en beginnen stilletjes aan te denken over de geboortekaartjes. Omdat we niet alles op het einde willen regelen enzo... Kaartjes vinden we wel mooi, maar er was de laatste tijd een babyboom in de familie en we willen origineel uit de hoek komen! bigsmile.gif Mijn vriend is enorm veel met muziek bezig en willen we misschien die richting wel uit. Ofwel iets wat met de voetbal te maken heeft, want wij supporteren elke week voor KV Mechelen. Dus alle ideeën zijn van harte welkom! bigsmile.gif

Groetjes
    Vanessa
  • Toen ik bevallen ben van mijn oudste dochter lag er iemand in het ziekenhuis die als geboortekaartje een festivalticket had als geboortekaartje.

Wij hadden voor onze kindjes ook geen geboortekaartjes maar echte kleine t-shirts. Onze dochters konden deze zelfs dragen na hun geboorte. Deze hebben we aangekocht én laten drukken bij pasprint in Deurne.

[url=http://www.pasprint.be/">http://www.pasprint.be/]http://www.pasprint.be/">http://www.pasprint.be/[/url]

Hier hadden we veel succes mee. Voor onze oudste dochter hadden we lichtblauwe t-shirts met gele tekst en voor onze jongste dochter hadden we gele t-shirts met blauwe tekst.

Je kan er ook babymutsjes of body's laten bedrukken.
  • Via de site van pasprint tik je op produkten, dan op kids en dan op merk Hanes. Ze hebben ze in 6 verschillende kleuren.
  • Eens gezien: in de omslag zat confetti en een ballon. De ballon was bedrukt met de gegevens van een geboortekaartje.
  • bij ons word het een soort van perkament dat wordt dan opgerold en toegebonden met een mooi rode lint. en dat word dan in kokers gestoken en zo op de post gedaan voor degene dat we moeten versturen. alle andere kaartjes worden zo afgeleverd door mijn zussen.
    groetjes,
    sarah pregnant.gif baby2.gif
  • Voor onze Lewis wilden we ook iets speciaals, en gezien hij naar F1 piloot Lewis Hamilton werd genoemd, was het kaartje in het F1 thema. Een vriend van mij heeft het ontwerp gemaakt en de tekst komt van mezelf. We kregen heel wat leuke reacties! Het kaartje kan je zien op mijn profiel. De tekst is niet zo goed zichtbaar maar er staat:

Weight driver/Length driver

Constructeurs (papa en mama) / Pit-team (meter en peter) / Race circuit 1 (ziekenhuis) en 2 (thuis) / Vrijblijvende sponsering bij (namen van winkels waar lijstje lag)

Grtz
    KimAangepast door Lil'Kim op 14/08/2008 11:58
  • Wij zijn voor de derde keer orgineel geweest, haha..

De oudtse had een kroontjeskaart van booem.nl (die zirt er uit als een echt kroontje zeg maar).
    De 2e een replica van een muisjes-doosje van de ruyter.
    Die kwam van drukkerij moria.nl
    Voor onze derde (net geboren) hebben we een mini-dvd laten maken met daarop foto's video en muziek.
    Die komt van cards2screen.com.

Ik ben over de laatste nog eht meeste enthousiast...de reacties zijn echt enorm leuk!
  • Hebben voor onze twee kapoenen kaartjes laten maken (met fotoreportage) bij Babygrafix te Brasschaat. Wel iets duurder dan andere kaartjes maar heel origineel en zeer tevreden. Vooral bij onze tweede spruit waar we een deel van het kaartje zelf in elkaar hebben gestoken.
  • Ooit gezien: ipv doopsuiker een CD met een liedje op waar de naam van het kindje in voorkwam. Op de CD-hoes stonden de rest van de gegevens. Ik denk niet dat ze nog aparte kaarten hadden, ik denk dat dit het was.
  • Hoi,

een collega van mij heeft haar geboortekaartje in de vorm van een concertkaart gedaan. Waar ze die vandaan heeft weet ik niet, maar kan het wel eens vragen.

Was erg leuk, omdat hij in de muziek zit.

Groetjes Joopie
  • Hallo,

Je kan misschien het schild van KVM vergroten, op een zwarte achtergrond lijkt me dat heel mooi. Op de plaats van K V M kan je de naam dan zetten en op de plaats van KV Mechelen kan je de geboortedatum zetten, Met de 1904 kan je doen wat je wil, laten staan of verwijderen, ik zou voor het laaste kiezen.

Succes!!

groetjes,

Kim (zelf ook KVM- fans)
  • Wij hebben als 'geboortekaartje' een cd gemaakt. We zijn zelf nogal veel met muziek bezig en hebben op de cd 3 liedjes ingespeeld en ingezongen. Op de cd komt dan een sticker met alle gegevens (zwart - wit)

De 'doopsuiker' zal ook iets anders zijn. We houden beiden van drop en munt en vermits dit ook zwart - wit is,...dropjojo's en pepermunt in een wit of zwart doosje!

We wilden graag iets anders dan alle anderen en wilden ook graag iets blijvend...vandaar de cd. Hopelijk vinden de mensen het ook zo leuk als ons. We zijn er nu in ieder geval nog druk mee bezig!

Groetjes Puk
  • Ik hoop dat wij ook origineel uit de hoek zullen komen met onze "unieke" kaartjes.
    Mijn schoonzus, die ook de meter wordt, is leerkrachte plastische opvoeding en zij ontwerpt het kaartje.
    Deze voormiddag hebben we haar ontwerpen gezien en ze zijn prachtig!!! Ze heeft een heel nieuw figuurtje ontworpen waar ook de naam van ons meisje, ja het wordt een dochter, in verwerkt is. Wij zijn er allebei weg van, en het feit dat zij het heeft gemaakt maakt het zo mogelijk nog specialer.

Sarah
  • geboortekaartje

Kan iemand mij informeren waar je CD hoesjes kan laten drukken als geboortekaartje? Kan je dit ook last-minute doen zodat datum, gewicht en lengte erop kunnen gezet worden? Bedankt alvast voor de tips!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld