Onderwater bevallen MM in Gent

• Onderwater bevallen MM in Gent

Hey,
    Even een vraagje. Ik ben van mijn eerste kindje onderwater bevallen in Oostende, wat een heel goede ervaring was. Intussen zijn we verhuisd naar het Gentse en zou ik graag van mijn 2e bevallen in het Maria Middelaresziekenhuis. Ik heb al veel goeds gehoord over deze materniteit. Maar ik moet nog op zoek naar een gynaecoloog. Ik zou dus liefst iemand hebben die ervaring heeft met onderwaterbevallingen. Kan iemand mij helpen? Ik weet dat er geen namen van drs. online mogen gezet worden maar met initialen of een andere hint kom ik ook al een eind. Ik wil gewoon graag van het begin bij iemand terecht komen die positief staat tegenover een OWB en die het ook echt wil doen.
    Alvast bedankt voor de reacties!
  • Hallo,

Ik ga binnenkort bevallen van ons 1ste kindje en wil dit ook liefst in bad proberen.
    Onze gynaecoloog is K.P. (Vrouw), werkt in MM Gent. ze is heel sympathiek.
    ik heb haar ook gevraagd of een onderwaterbevalling ok is voor haar. En ze zei letterlijk :"voor mij is alles goed, jij kiest maar hoe je wilt bevallen.
    Zolang jij en de baby veilig zijn, kies jij maar. Belangrijkste is dat het gezond op de wereld komt"

Dus zij wilt het allezins doen smile.gif
  • Ik heb ook een heel goede gynaecoloog in mm in Gent maar eerlijk gezegd ga je gewoon moeten bellen en hopen dat er nog iemand een plaatsje heeft vrees ik. Je zal waarschijnlijk niet zomaar kunnen kiezen want ze zitten allemaal redelijk volboekt...
    Bij de bevalling van mijn dochtertje niet mijn vaste gyn gehad maar een andere vrouw en ook super tevreden van!
    Er zijn wel maar 2 bevallingsbaden waardoor het kan zijn dat je niet onder water kan bevallen als ze alle 2 bezet zijn.
  • Wist niet dat je onder water kon bevallen in MM Gent.
    Ik ben daar al 2 keer bevallen. Zie dat ook wel zitten, moet volgende week op controle dus misschien vraag ik het wel even.
    Ik ga bij K.B., ook een vrouw. Een heel professionele, aangename gyn!

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld