nog 10 weken, wie nog?

• nog 10 weken, wie nog?

Hoi lady's,

Vandaag precies 30 weken zwanger en wat wordt ik ongeduldig wink.gif
    Langs de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit en aan de andere kant zeer zenuwachtig... herkenbaar?
    Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen? Doopsuiker, kamertje? Hier moet ik nog aan alles beginnen. Doopsuiker en kaartjes proefontwerpjes gemaakt en goedgekeurd (maak alles via tadaaz online) en het behangen van het kamertje start dit weekend.
    Kleertjes vind ik ook nog wat moeilijk, de nieuwe collectie komt nog maar uit, dus moet nog dringend gaan shoppen...

Hoe gaat het bij jullie?

groetjes
    mama
  • Ik heb nog enkele weken te gaan eer ik de 30w gehaald heb, maar ik ga ook bestellen bij Tadaaz! Heel tevreden van de proefdrukken van het geboortekaartje en vind het ideaal dat de doopsuikerdoosjes erbij passen! smile.gif
  • Hey Amoxiclav,

Ja tadaaz is idd ideaal. Gisteren de proefdrukjes laten leveren en zeer tevreden.
    Wat ik wel vind is dat de kubus doosjes wel wat klein uitvallen. Ik twijfel nu of ik deze zal nemen want ik vrees dat er niet zo veel doopsuikers inkunnen.... Maar wat is het gemiddelde in een doosje dat 'standaard' ok is. Ik heb er geen idee van hoeveel ik er bij mijn oudste heb ingestopt.

groetjes
  • @mama die kubusjes heb ik niet gekozen. Wel een doosje waar er een plastiek zakje in zit met een pinnetje om vast te maken aan elkaar en de ronde blikken doosjes smile.gif Die kubusjes leken me wat klein...
  • Hey

Idd de kubusjes zijn klein. Wij gaan ook voor de wikkelzakjes en de hoge doosjes smile.gif
    Het zal ook snel gaan voor jou, ik vind dat de tijd echt vliegt sinds het tweede trimester van de zwangerschap... Maar het mag nog sneller hihi...
  • Hier vandaag 30w! Dat die laatste 10w maar snel voorbij gaan, wil onze baby nu echt wel leren kennen love.gif
    Hier alle doopsuikerdoosjes klaar om te vullen dit weekend. Geboortelijst al enkele weken klaar. Belangrijkste spullen in huis en kamertje geinstalleerd. Alles voor babyborrel geregeld. Goed voorbereid dus tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld