Man deed alles: hij superman of ik gekke vrouw?

• Man deed alles: hij superman of ik gekke vrouw?

Na mijn bevalling ben ik ziek geworden en hierdoor een paar dagen bedlegerig geweest. Echt doodziek. Mijn man heeft toen voor onze baby gezorgd maar ook voor mij. Dus inclusief intiem toilet! Hij heeft me onderaan gewassen, verzorgd (ik was ingescheurd), mijn kraamverband gewisseld, enfin, aseksueler kun je het je niet voorstellen. Hij heeft mijn meest intieme delen op zijn lelijkst gezien. Met zijn vingers in mijn bloed gezeten.

Een aantal vriendinnen hebben me hierdoor voor gek verklaard en zeggen dat ik een verpleegster had moeten inschakelen en dat hij nu nooit meer normaal intiem met me kon zijn. Had ik beter aan hem dit soort dingen niet gevraagd? Doet jullie partner ook zo'n intieme zaken of schermen jullie hem daarvoor af?
  • Petje af voor je man! Waarom moet je iemand inhuren wanneer hij dat doet?
    Heeft hij er nu last van? Als het antwoord daarop nee is, dan zou ik me nergens druk over maken. Wees dan maar gewoon blij dat je man zoveel om je geeft dat hij dat allemaal voor je doet.
  • ik heb tijdens zwangerschap 2 weken platgelegen met bekkeninstabiliteit... naar toilet gaan kon ik niet alleen... hij heeft mij toen ook moeten helpen... dat heeft geen blijvende schade toegebracht aan onze relatie smile.gif
  • Zolang je man er niks van maakt zie ik helemaal niet in waarom je man anders naar je zou kijken.

Los daarvan, chapeau van je man! Persoonlijk vind ik het vanzelfsprekend dat je als man je vrouw zo zou verzorgen, maar ik kan me inbeelden dat niet iedereen die mening deelt blush.gif
  • Mijn man heeft me na de geboorte van Liam ook een poos geholpen, ja, ook met veel intieme dingen. Kraamverband vol bloed weggooien, vaginaspoelingen, crèmes aanbrengen, capsules inbrengen. Wij hebben een half jaar geen seks gehad maar hij heeft een half jaar wel aan mijn intieme delen gezeten zeggen we wel eens grappend tegen elkaar.
  • hier heeft mijn man tijdens de arbeid ook zelf mijn verbanden met bloed ververst, verpleging kwam bijna nooit kijken....
    Heeft daar ook niets aan overgehouden, eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom hij jouw anders zou bekijken?
    Wat denken die andere vrouwen, ? Eenmaal ze een kind geboren zien worden of bloed, stoelgang dat hun liefde voor jouw gedaan is? Zegt meer over die mannen hoor.
    Dat is echte liefde, elkaar helpen in moeilijke dagen/tijden!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld