Mag partner blijven overnachten in UZ Gent? Of AZ Lokeren?

• Mag partner blijven overnachten in UZ Gent? Of AZ Lokeren?

Hi, ,

Weet er iemand of je partner mag blijven overnachten op de materniteit in het UZ Gent? Of in het AZ Lokeren?

Bedankt!
  • Ik ben bevallen in AZ Nikolaas, maar we werden na de geboorte overgebracht naar UZ Gent, gezien mijn zoontje niet oke was. Mijn partner is toen blijven slapen bij mij in de materniteit van het UZ Gent... het kan dus, maar ik had de indruk dat zij daar niet om stonden te springen...
  • Merci voor je reactie!

Ik hoop dat alles goed afgelopen is voor jullie?

Heeft je man dan op de zetel moeten slapen of zijn er zo'n plooibedjes voorzien?
    Ik begrijp niet goed waarom sommige ziekenhuizen er een probleem van maken dat de partner blijft slapen - op voorwaarde dat je op een 1-pers.kamer ligt natuurlijk.. Voor mij lijkt dat de normaalste zaak ter wereld. Het zijn onze eerste kindjes dus als aanstaande moeder zonder ervaring voel ik me superonzeker, en al zeker omdat het er twee zijn. Bovendien wilt mijn partner geen enkel moment van die "eerste keren" missen.
  • Ja hoor, ons zoontje is intussen 2 jaar en doet het super goed wink.gif

Mijn vriend kreeg gewoon een ziekenhuisbed... Kan je niet eens langsgaan op een rondleiding in het ziekenhuis? Vele kraamafdelingen organiseren dat en dan kan je het zeker vragen + je ziet het bed wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld