Last jaren na bevalling?

• Last jaren na bevalling?

Ik heb ondertussen 3 kindjes, de oudste is 7, de jongste 11 maanden. Een heel aantal jaren na mijn 2de bevalling ( zo een 4 jaar), kreeg ik plots last van een stekend/zeurend gevoel ter hoogte van mijn endeldarm/rectum. Omdat ik meteen dacht aan mijn darmen heb ik ondertussen een darmonderzoek ondergaan, alles bleek ok...Nu vraag ik mij af of het iets te maken kan hebben met mijn bekkebodem of de 3 serieuze knippen die ik gehad heb bij de bevalling. Het is een zeurend gevoel waar ik maar mee blijf zitten en kan het moeilijk uitleggen aan de arts. Ondertussen ben ik bevallen van mijn 3de en het gevoel komt regelmatig terug en kan weken aanhouden...

Iemand die iets herkend van deze symptomen?

Alvast bedankt
  • ik herken inderdaad het gevoel, een beetje prikkelend, tintelend, moeilijk om uit te leggen, niet echt pijn maar alleszins hoogst vervelend; heb ook een darmonderzoek ondergaan en niets te vinden; zelf denk ik dat het idd te maken heeft met de scheur die ik bij mijn bevalling opliep. conclusie van de dokters is; niets te vinden; dus ook niet echt een oplossing voor sad.gif
    ik probeer het te negeren wat soms moeilijk is...

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld