Kliniplan De Voorzorg

• Kliniplan De Voorzorg

Hallo dames,

Is er iemand die verzekerd is bij kliniplan van de mutualiteit De Voorzorg?
    Zou jij mij dan eens kunnen vertellen als je pas dit jaar bevallen bent. En je gekozen hebt voor een eenpersoonskamer in het ziekenhuis en hoeveel je uiteindelijk hebt moeten bijbetalen na de bevalling?
    Dames die voor een tweepersoonskamer gekozen hebben, zou k ook graag willen weten hoeveel je dat gekost heeft..
    Dus eigenlijk hoeveel de bevalling je gekost heeft nadat de verzekering tussen is gekomen, bij een een-of tweepersoonskamer..

Dank jullie wel!
  • Laatste bevalling al wel even geleden, maar wel met kliniplan. Hier keizersnede en 7 dagen verblijf in luxe kamer kwam erop neer dat we ongeveer zo'n 300€ zelf moesten betalen.

Groetjes Mopje
  • hier gewone bevalling, drie nachten daar geweest en ongeveer een 100euro zelf moeten betalen, nu hebben we kliniplan plus dus normaal gaan we dan zo goed als niets zelf moeten betalen is ons gezegd maar je betaald dan natuurlijk wel meer voor je verzekering
  • Ik ben nog aan het wachten, ik heb kliniplan plus. Keizersnede gehad en 5 nachten in een 1 persoonskamer. De dag zelf hebben we in het ziekenhuis zelf wel een voorschot van 300 euro moeten betalen. Papieren zijn binnengebracht, dus nu wachten hoeveel we moeten betalen. De rekening was 2600 euro
  • We hebben alles teruggekregen thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld