is het zover?ga ik nu rap bevallen?

• Ik ben 39 weken zwanger.Sinds donderdag krijg ik 1 ? 2 maal per dag een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.Sinds mijn laatste controle heb ik opening,maar mijn baarmoederhals lag nog ver naar achteren.Vandaag heb ikde hele voormiddag dat menstruatieachtige,zeurderige gevoel gehad.Is het normaal dat dat zolang kan duren? Deze middag ben ik even gaan slapen en sindsdien is het minder,zelfs soms weg.Zijn dit mijn oefenwee?n of al mijn echte wee?n?Zal het nu nog weken duren of gaat het nu heel snel?Graag je ervaringen.
  • Hallo Sandra,

Ik ben berekend voor 31 oktober en ben nu wel aan het aftellen. Ook ik heb vooral 's avonds veel last van een superactieve baby, zodat ik er buikpijn van krijg.
    Hoewel het mijn derde kindje zal zijn (ervaren ?!) twijfel ik ook soms : bij de eerste is de bevalling ingezet door het breken van de vliezen, de tweede bevalling is ingeleid, en deze keer ? Zal ik het voelen als het tijd is ? Hoeveel tijd zal er zijn (de eerste is in 5h geboren, de tweede in 2h30 !). Of je nu al bevallen ben of niet, ik wens je het allerbeste !
    Annick
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld