is het zover?ga ik bevallen?

• Ik ben 39 weken zwanger.sinds donderdag heb ik 1 ? 2 maal per dag oefenwee?n of echte wee?n.ze duurden minimum een half uur en maximum ??n uur.Nu sinds mijn laatste controle bij de gynecoloog had ik opening maar mijn baarmoederhals lag nog ver naar achteren.vandaag heb ik de hele voormiddag dat zeurderigen,menstuatieachtige gevoel gehad in mijn onderbuik.Ik ben deze middag gaan slapen en daarna was het beter,soms zelf weg.Gaat dit nu een hele week zo duren,of zal ik nu rap bevallen?Gaan de wee?n nu sneller komen en heviger?Kan iemand mij wat meer vertellen?
  • Tja, dat is bij iedereen anders. Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen oefenwee?n gehad of harde buiken. Het begon bij mij ook met een zeurderig menstruatiegevoel om half 5 's ochtends en 2 uur en 3 kwartier later (9 wee?n en 1 perswee) was Sophie er. Ik ken ook mensen die dan 3 weken niets voelen er dan pas bevallen. Als je een wee hebt voel je het wel, zeggen ze. Nou, pas bij de 5e dacht ik ja dit moet een wee zijn. Ik ken ook mensen die 3 dagen hebben liggen ploeteren, maar dat zijn uitzonderingen, net als ik trouwens. de verloskundige was maar net op tijd. Misschien lees je dit mailtje pas als je al lang en breed bevallen bent, anders succes!

Leonie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld