Is dit normaal..?

• Is dit normaal..?

Hoi,
    21 augustus ben ik bevallen van mijn dochtertje (ik geef borstvoeding).. ik heb kraamvloed gehad tot 21 september..
    nu 27 augustus zijn mijn (denk ik) menstruaties begonnen.. de eerste dag was het heel lichtjes zoals normaal.. maar de tweede dag begonnen er hele grote klonters ( ong. een vinger lang en een goei cm dik..) uit te komen wat ik nooit heb gehad ook niet bij mijn vorige 2 bevallingen (kindjes hebben flesvoeding gekregen).. vandaag (1okt) krijg ik nog altijd grote klonters en het is net een waterval.. moet binnen het uur altijd een ander maandverband inleggen anders krijg ik lekjes..
    Ik heb ook gehoord dat als je borstvoeding geeft de menstruaties wegblijven zolang je niet stopt met borstvoeding..

is dit normaal.. of moet ik mij zorgen maken..?
    graag jullie advies.. disappointed.gif
  • Ik zou even bellen met je gyn. Ik ben nog niet bevallen dus spreek niet uit ervaring.
    Maar ik heb wel zulke klonters gehad na een miskraam, was toen normaal het baarmoederweefsel dat eruit moest. En ook eens na een baarmoederoperatie. Toen waren het nog grotere klonters dan die jij omschrijft. Daar was het de wonde die terug open gegaan was door te vroeg te beginnen werken.
    Beide keren kon het geen kwaad, maar verloor ik wel zoveel dat ze me ijzer hebben laten nemen. Na de operatie ben ik dan 2 nachten moeten blijven en bloedstollende middelen gekregen omdat het gewoon te veel was.
  • Als ik me niet vergis kan je wel ongesteld worden terwijl je borstvoeding geeft. Je kan ook zwanger worden als je borstvoeding geeft..
  • Als je je zorgen maakt zou ik inderdaad, zoals hierboven gezegd, even bellen met je vroedvrouw of dokter.
    Is bij alle vrouwen anders wink.gif

Ik geef nu zaterdag 7 maand borstvoeding en heb 6 maanden niks gehad. Zelfs nu heb ik amper wat en ook onregelmatig.

Succes!
  • Dankjewel voor de reacties.. heb vandaag een afspraak gemaakt want begon terug pijn te krijgen en het ruikt nogal zurig..
  • @karin
    Hoe gaat het inmiddels?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld