Intiem na de bevalling, veel schrik

• Intiem na de bevalling, veel schrik

Een bekentenis.... Ik ben eigenlijk best wel bang om na een forse knip en een baby van 4kg terug te vrijen met mijn man. Ik blijf het maar uitstellen. We zijn intussen al vijf maand na de bevalling. Tips of truuks en ervaringen zijn welkom. Ik heb al eens geprobeerd om bij mezelf naar binnen te gaan met twee vingers maar dit voelde heel oncomfortabel aan sad.gif waardoor ik het dus nog minder durf. Mijn libido en dus de goesting om er aan te beginnen zijn volledig weg...
  • Geef het gewoon aan bij je man dat je er wat bang voor bent. Ik had ook niet zo veel zin en heel wat aan mijn hoofd en vooral bang na ook een serieuze knip.
    Toen ik het tegen mijn man zei heeft hij wel moeite gedaan om mijn goesting te stimuleren en eerst rustig aan zoenen en strelen. Na een tijdje kwam bij mij ook de goesting om verder te gaan dan dat 😉! Vraag je man om voorzichtig te zijn en dat je aangeeft als je wil stoppen. Het was hier zeker niet onze beste keer (mijn man was bang me pijn te doen en ja het was wat onzeker). Maar na die eerste keer ging het steeds vlotter!

Niets doen wat je niet wil, rustig aan en het komt wel goed!
  • Communiceren idd en beginnen met knuffelen enzo.
    Zelf nog geen ervaring mee. Ik ben 4 weken geleden bevallen en het was een enorm traumatische bevalling.
    Ik was er bijna niet meer en ben echt door een hel gegaan. Hierdoor ook enorm veel schrik gekregen. De eerste dagen op intensieve was het zelfs een marteling als iemand me waste. Ik kon er niet tegen dat iemand aan me kwam.
    Door veel erover te babbelen is het aan het beteren. Direct ook gezegd tegen mijn vriend dat ik wel nt weet wanneer ik terug intiem zou kunnen zijn dat het me enorm stresseerd.
    Nu 4 weken verder geniet ik enorm van te knuffelen met mijn vriend, en de goesting begint al terug te komen, maar we moeten en ik wil ook zeker nog even wachten. M'n vriend wordt wel opgewonden tijdens het knuffelen, maar reageert hier nt op dus ik voel me zeker nt onder druk gezet. Liggen we dan lepeltje en streelt hij mijn zij zachtjes of speelt hij met mijn haar ofzo en genieten we samen.

Dus ik merk wel duidelijk vooruitgang. Want 2 weken geleden streelde hij langs mijn been en kwamen zijn vingers wat aan de binnenkant van mijn dij (nt met opzet) en ik verstijfde helemaal. Nu nt meer. Ik verwen hem nu en dan ook eens gezien m'n goesting aant terugkomen is. Dus communiceren en kleine stapjes nemen.

Veel succes en probeer gewoon te genieten van bij elkaar te zijn!
  • Eerlijk zijn tegen je partner dat je bang bent om pijn te hebben. Hij zal dit zeker wel snappen. Heel rustig aan beginnen, idd beginnen zoenen,knuffelen, strelingen en wat volgt...volgt.

Komt wel in orde meid. Na die eerste keer kan je er weer tegen thumbup.gif
  • Idd zeker goed en open erover praten met je partner belangrijk is ook dat hij zachtjes doet en jou op je gemak laat voelen.
    Ik had ook best bang na mijn knip werd langs beide kanten fors geknipt bij mijn eerste zoon maar je moet je eerst en vooral zelf openstellen om te vrijen veel voorspel gebruiken.
    Komt echt wel goed !
  • Hier 4 babykes gekregen die allemaal meer dan 4 kg wogen en op eentje na allemaal met knip geboren zijn....
    en....hier nooit last gehad...in het begin wat onwennig en wat stroef maar met wat glijmiddel ging het al stuk beter...
    mijn babykes wogen trouwens 4,160 /4,380/ 4,540/4,645 kg....en alles is goed gekomen! bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld