Als jij een vraag stelt is het toch niet raar dat mensen de reden erachter willen weten.
Het is een feit dat een een vraag is die gyneacologen van wegen de ricico's voor de moeder en voor het kind niet graag nemen.
Heb jij een medische reden, dan wel, maar als 2 gyn's het al geweigerd hebben, dan zal die er wel niet in die mate zijn. dat het opweegt tegen een keizersnede.
Geef jij hier aan welke reden je hebt dan zijn er misschien moeders die zeggen "oh, om die reden heb ik dat ook gehad bij die en die arts"
Of bij angst of weet ik wat voor reden, dan zeggen ze misschien
"door die en die ben ik heel goed begeleid" (daargelaten of het wel of geen KZ is geworden). Misschien is er wel eens iets mis gegaan bij jou met een andere bevalling, of weet ik wat, nare ervaringen vroeger, alles kan, misschien met de juiste info dat er wel de juiste gyn voor jou te vinden is?
Bewuste keuzes maak je door dingen af te wegen. En eerlijk gezegd lees ik hier weinig afweging en vooral boosheid dat mensen vragen stellen die zich zorgen maken over jouw en je kindjes gezondheid, en jouw geestelijke gezondheid, met het doel jou te helpen.
Gericht helpen kan misschien met de juiste info, zonder info en alleen "Ik wil en ik zoek, en ik vraag" kom je hier waarschijnlijk niet tot een oplossing.
Ik denk ook dat als je alleen met een "ik wil" houding bij een gyn aan komt dat je sowieso weinig kans maakt. Onderbouw het eens goed, leg je problemen en angsten op tafel, bespreek het en zie waar het schip strand.
Dat is wat je krijgt op een forum, mensen die mee denken.
Sterkte, en voel je niet zo aangevallen, jij was de eerste die hier lelijk begon te doen, misschien de teleurstelling, dat mag, maar niemand heeft het kwaad met je voor meid.