Iemand ervaring met buikwandcorrectie?

• Iemand ervaring met buikwandcorrectie?

Hmmm dit toch maar even anoniem, sinds ik bevallen ben van de oudste zit ik met een complex over mijn buik.
    Ik ben helemaal niet dik (nooit geweest trouwens), maar ben sinds mijn eerste zwangerschap wel bezitter van een stuk vel overschot.
    Het hangt daar maar te bengelen zeg maar. Komt er ook nog bij dat mijn buik vol met striemen staat, nu daar kan ik mee leven, maar met dat vel dat daar hangt te bengelen niet echt.
    Ik ben inmiddels wel een krak in het verdoezelen van mijn buik, maar zelf zie ik er wel elke dag op en ik kan er bepaalde kledij ook echt niet door aandoen.
    Gezien hier geen kindjes meer gaan komen was ik aan het overwegen om een buikwandcorrectie te laten doen, zijn er hier mama's die daar ervaring mee hebben? En wat moet ik zoal vragen als ik de eerste keer op gesprek ga met de plastisch chirurg?

groetjes just me
  • Omdat het precies toch wel een heel groot taboe is reageer ik deze keer in tegendeel van mijn eerste post niet anoniem.
    Ik heb inmiddels 8 maanden geleden mijn buikwandcorrectie gehad en wat een opluchting zeg. Eindelijk komt die buik terug overeen met de rest van mijn lijf.
    Ik hoop dat mama's die met hetzelfde probleem kampen wat aan mijn topic hebben. Heb je vragen? Shoot! wink.gif
    Ik ben alvast enorm blij met mijn nieuwe buik. Blije mama, blije kindjes.

Groetjes Mopje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld