Iemand al bevallen in Sint-Trudo in Sint-Truiden

• Iemand al bevallen in Sint-Trudo in Sint-Truiden

Ik denk eraan deze keer in Sint-Trudo te bevallen (als alles goed verloopt...). Kent er iemand dit ziekenhuis en materniteit? Tevreden van vroedvrouwen, gyne, opvolging erna, anesthesist indien epidurale,... ?
  • Niemand? Informatie die ik op het internet vind dateert van 2008 à 2009 dus niet meer zo up to date surprised.gif

Bij mijn dochter in ander ziekenhuis bevallen maar daar het erg ver is (zonder verkeer 1u15 te rijden maar is voor mij de 'verkeerde kant! van Bxl dus zou eens héél hard kunnen tegenvallen. Daarom op zoek naar een alternatief dichterbij
  • Ik ben al 2x bevallen in Sint-Trudo... Zeer tevreden van! Zowel van de materniteit als van de gynaecoloog. Bij welke gynaecoloog zou je willen gaan?
  • Mijn vroedvrouw had me de vrouwelijke gyne aangeraden, dokter E. (mogen geen namen gebruiken). Heb een afspraak met haar op 19/08 (ben dan 9 weken). Heb ook een afspraak met mijn 'normale' gyne (die dus ook in Bxl werkt) op 7 weken. Ga daarna beslissen.

Ben nog niet in Sint-Trudo geweest en dus ja...
  • zie pb
  • Ja, in sint trudo bevallen in 2012.
    Was zeer tevreden, zowel van het medische aspect als van het comfort van de materniteit.
    Stuur maar een pb als je meer info wil, door het werl van mijn zus heb ik ook wat achtergrondinfo over de gynes.
  • @LegallyBored: hoe kan ik je een pb sturen want zie zo geen envelopje onder je naam?
  • ik ga ook in st trudo bevallen , aangezien ik van st truiden ben , ik heb een hele goede gynecoloog , Dr M , een hele lieve man .
    Mijn zwangerschap is totaal verrast, 1 dag voor de start van IVF , testte ik positief , we zijn zoooo blij.
    28 juli mogen we gaan voor een eerste onderzoek
  • Sorry, ik was niet ingelogd. Nu zou het moeten lukken ...
  • @jessy Proficiat! Zal extra genieten zijn nu je je er niet aan verwachtte party.gif Ik heb mijn eerste echo in Sint-Trudo pas op 19/08. Bij mijn eigen gyne ga ik op 6 augustus. Ergens wil ik wel vroeger gaan maar ben bang dat er dan niet te veel te zien is en dan is dat stress dus ga nu op +/- 7.5 weken.

Hoop dat ik nog een rondleiding krijg in materniteit want las dat dat enkel voor bij een eerste is?
  • Ja, rondleiding is normaal gezien enkel bij eerste ... maar eerlijk gezegd, ik heb die rondleiding gedaan en zonder was ook gelukt.
    Ze laten je gewoon de materniteit zien, de bevallingskamers etc. Ik vond dit eigenlijk een beetje overbodig.
  • Uitgeteld 1 maart 2016

Hallo,
    Ik ga ook in sint truiden bevallen.
    Ben er in 2014 ook bevallen en is super meegevallen!
    Zowel de gynaecologe als de vroedvrouwen vielen heel goed mee.
    Alleen maar goede ervaringen dus, wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld