Hoe lang nog pijnlijk?

• Hoe lang nog pijnlijk?

Na een paar maanden zonder lichamelijke intimiteit zijn mijn partner en ik echt weer toe aan wat actie. wink.gif We hebben het intussen al een paar keer geprobeerd maar altijd moeten stoppen wegens pijn. Mijn gyn had me hiervoor al gewaarschuwd, maar ze zei niet hoe lang dat kon blijven. Hoe lang hebben jullie hiermee gesukkeld? M'n man loopt stillekesaan de muren op sad.gif
  • Hier wegens zeer moeilijke zwangerschap bijna zeven maanden niet meer gevreeĆ«n. We bouwen nu stilaan weer op maar het is met een zware knip inderdaad niet zo eenvoudig. Gyn zei me dat het wel een paar weken kon duren eer het weer wat was opgerekt allemaal... sad.gif Zelfs met glijmiddel nog nooit 'all the way' kunnen gaan. Langs de andere kant, ik heb een vriendin die niet was ingeknipt en die heeft nergens last van.
  • Ik heb een keizersnede gehad en had geen probleem verwacht maar toch deed het de eerste keer flink pijn
    Voelde voor mij exact hetzelfde als opnieuw ontmaagd worden
    Net zoals bij het ontmaagden gewoon op mijn tanden gebeten en nadien geen last meer gehad
  • Hy ano

Bij mij was het eigenlijk een beetje hetzelfde. Ook verschillende weken pijn gehad. Ma op mijn tanden gebeten en er Mijn man zo weinig mogelijk van laten merken want hij was al zo bang om iets mis te doen! Als je bv geeft kan het ook zijn dat je wat droger bent... sorry voor de uitleg! Een beetje glijmiddelen kan dan helpen. Vorig jaar deze tijd was ik aan mijn bevalling bezig! Pijn heb ik ondertussen ni meer ma ik kan de knip nog altijd goed voelen, alle ja het litteken hiervan. Geef het tijd, probeer te ontspannen en te genieten, het komt wel in orde. Als het echt ni beter wordt zou ik toch terug na gyn gaan.
    Veel plezier!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld