hevige menstruatie

• hevige menstruatie

Zondag ben ik voor het eerst terug ongesteld geworden. Na net geen 8 weken na de keizersnede.
    Nu zijn ze echt wel zeer heftig.
    Normaal verlies ik snachts bijna niets, nu ben ik moeten gaan verschonen, zou anders doorgelekt hebben.
    Overdag loop ik nu let nachtmaandverband is, ook die moet ik minstens alle 2u gaan verschonen.
    Ik verschoon me sowieso heel regelmatig, gewoon omdat ik dat 'vies' vind. Maar nu is het echt van moeten tegen doorlekken.
    Gaat dit nog verminderen? Is dit omdat dit mijn eersre menstruatie is?
    Ik hoop dat het nog kan verminderen, want zo gaan werken. Ik denk niet dat ik telkens tijdig naar een toilet geraak op het werk..... ponder.gif
  • Dit is normaal, je lichaam houdt voor het eerst "grote kuis" na de bevalling. Bij mij werd het (gelukkig) minder nadien.

Ik zou op die manier ook nooit kunnen gaan werken zijn hoor. Ik had de autorit naar mijn werk niet eens kunnen doen zonder doorlekken.

Om je een idee te geven over de hevigheid: op de eerste dag had ik nog niet door dat ik vaak moest verversen en is het een keertje allemaal gewoon langs mijn tampon heen dwars door mijn jeansbroek gelekt! Dé oplossing toen was het nachtverband van Always en gewoon vaak verversen...
  • Mijn eerste ms na de bevalling was zo hevig en onverwachts, dat ik het bloed gewoon langs mijn dijen voelde lopen aan de kassa van de supermarkt bij ons om de hoek. Ik ben toen in paniek naar huis gelopen (ventje was thuis gelukkig), huisarts gebeld, zei dat het normaal was de eerste keer. Tampons gebruik ik niet, maar idd nachtverband en dan maar vaak verversen, inclusief 's nachts opstaan met een bebloede pyjamabroek... ik sliep toen zelfs op een handdoek... sad.gif
  • Ok, nu maar hopen dat dit niet zo blijft wink.gif

Bedankt voor de vlugge reactie's smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld