Gevolgen van Keizersnede

• Ik heb ooit eens een artikel gelezen over kinderen die met de keizersnede ter wereld zijn gebracht. Toen was ik nog niet met kinderen bezig, dus ik ben de inhoud ervan vergeten. Nu is mijn zoon 6 maanden geleden via de keizersnede geboren en alles gaat nu gelukkig goed.
    Maar ik blijf toch steeds benieuwd wat er gezegd wordt over kinderen die op die manier zijn geboren. Ze schijnen bepaalde karaktertrekken te hebben, omdat ze niet via de 'normale' weg zijn geboren.
    Wie weet hier meer van? Wie weet een website waar hier meer over te lezen is? Ik hoor graag alle info en weetjes.
    Dankjewel, Monica. surprised.gif
  • Hallo

Ik ben op 28.10.2001 bevallen van een flinke zoon. Hij is ter wereld gekomen via keizersnede omdat hij dwars lag. Het schijnt dat baby's die zo geboren zijn, veel rustiger zijn. Maar ik moet toegeven dat ik er niet veel van merk. Misschien komt dat tevoorschijn op latere leeftijd.
    Hoewel ik geen huilbaby heb kan hij toch verschrikkelijk luid huilen
    Groetjes
  • Hallo Monica... mijn zus en ik zijn 32 jaar geleden met een keizersnede geboren.
    Volgens mij heb ik echt geen aparte of rare karakter eigenschappen.En mijn zus evenmin... dus ik weet echt niet of het verhaal wat je gehoord waar is.Maar als je een keer meer informatie hebt gevonden houden mijn zus en ik ons aanbevolen om het te lezen.
    Kunnen we kijken wat er van waar is. wink.gif Groeten van Ria
  • Ik had ook zoiets ooit gelezen en kom er ook niet meer op. Het vermelde dat ks kinderen drukke waren, en een soort overlevings instinct aan over houden. Zelf is mijn eerste via ks geboren. Ik merk dat zij een lichte verlatings angst heeft sinds ze georen is, Zelf vermoed ik dat het komt door dat ik haar pas na drie uur heb gezien. Het hangt ervan af wat voor ks je heb.

Lisa
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld