Vertellen jullie het?

• Hallo dames,

Een vraagje/mening....

Sinds 2 maand zijn wij aan het proberen. All? ik wil zeggen om zwanger te geraken content.gif
    Mijn ouders zouden niet liever hebben dat ze oma en opa worden.
    Buiten ons 2tjes weet er niemand van.
    Ik heb nooit gedacht dat moedergevoel te krijgen, nu op m’n 30ste bijna 31, was het er ineens.

Dus iedereen die me al jaren kent, is er zeker van of toch vrij zeker dat wij niet aan een kindje denken. Of toch niet zo direct.
    Mijn man wou dit al meer dan 2 jaar content.gif en nu heb ik het ook serieus te pakken.

Ik ben er zo vol van dat ik mijn geluk met iedereen (of toch al zeker met m’n ouders) wil delen en vertellen dat we een baby willen. Maar wat ik zeker niet wil is dat je elke maand die vraag weer gaat krijgen ... "EN, is het al zover?".... pfffff disappointed.gif

Ben ik alleen met dit klein (luxe) probleempje?
    Hopelijk zal ik snel zwanger worden tongue.gif
    Morgen 1/8 moet ik normaal ongesteld worden ... dus thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif aub content.gif

Doie
    B.,
  • ik ken dat gevoel ........en wordt er ook gek van dat iedereen vraagt of het al zo ver is

wij zijn nu bijna een jaar getrouwd en iedereen in onze omgeving is zwanger of heeft al kinderen
    men vindt het allemaal maar dat het nu onze beurt is

en ja wij zijn er mee bezig
    dit al vanaf april
    normaal zou ik vandaag ongesteld moeten worden, maar ik voel nog niets .........

ale
    niets dat is verkeerd
    ik heb wel een raar gevoel in mijn buik soms zelfs steken
    en dit al twee weken
    en ik heb ook overgevoelige borsten
    sta ook op met een verstropte neus
    en heb een week geleden vrij veel hoofdpijn gehad

ik weet helemaal niet wat ik nu moet denken
    misschien groeit er al wel een klein wonder in mij
    we zullen het binnenkort weten en dan moeten we he ook gaan vertellen aan iedereen

succes
    greet
  • Hallo Greet,
    Thanks voor je antwoordje.

Jij vandaag en ik morgen NOD ... laten we duimen content.gif
    Normaal ben ik nooit overtijd, ik kan bijna mijn klok erop gelijk zetten.
    Als ik mijn regels doorkrijg dan voel ik dit wel 2 ? 3 dagen voordien, steken tegen 100 per/u. En nu nog bijna helemaal niets. Alleen heb ik ook een beetje last van zere borsten. Of zou dit allemaal tussen mijn oren zitten???

Wij zijn net 2 jaar getrouwd en ik ken dat zeker. Als het 1ste jaar erop zit dan is DE vraag "en kindjes?".
    En ja hoor ook in onze vriendenkring is iedereen zwanger, ermee bezig of reeds een kindje.
    Heb jij dat ook dat je nu extra meer zwangere vrouwen ziet rondlopen?
    Of overal ongeloofelijk schattige baby’s ziet?
    content.gif Stom h?....

Een vriedin van mij is sinds 3 maand mama geworden van haar eerste kindje. (ze wil al direct een 2de) Omdat het zo zaaaaaaalig was om zwanger te zijn.
    Bij hun was het van de eerste maand bingo. En ik herinner me nog dat ze dacht dat ze ongesteld ging worden en zelfs s’avonds met een maandverband ging slapen omdat ze zo’n krampen had en er van overtuigd was dat ze ging ongesteld worden....

DUIMEN thumbup.gif thumbup.gif

B.
  • als je zo de verhalen leest hier op deze site
    dan zijn er meer mensen die de eerste keer precies last krijgen van het gevoel ofdat je je maandstonden moet krijgen
    ik hoop echt dat ze deze keer bij mij wegblijven
    maar eigenlijk heb ik ook een beetje schrik om zwanger te zijn
    wat staat er ons dan allemaal te wachten...........
    ik zal je op de hoogte houden

succes
    greet thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
  • Ik heb net hetzelfde gevoel.
    Ik zou niet liever willen dat ze wegbleven.
    Maar ineens denk ik dan oei, wat staat er me allemaal te wachten.
    Gedaan met het onbezorgd leventje horror.gif
    Alles moet je gaan plannen dan.
    Maar niet tegenstaande ben ik er zeker van dat je dit alles vergeet al het zover is. Het zal zichzelf wel uitwijzen..

Heel veel succes ... en ja, hou me maar op de hoogte, zal ik ook doen bigsmile.gif bigsmile.gif

Good luck
    B.
  • goede morgen

ik heb zalig geslapen
    dat is normaal niet het geval wanneer ik ongesteld moet geraken
    ik kon wel moeilijk in slaap geraken ( is slapeloosheid ook geen teken van ........)
    maar ik had om 1800 uur al een goeie dut gedaan
    ik ben tegenwoordig zo moe als ik thuis kom van mijn werk

wij zijn echt vrij laat gaan slapen na nog eens goed geklust te hebben
    en ik moet zeggen .......het voelde anders aan als anders......
    kan dat ook een voorteken zijn........

Ik heb nog steeds geen devil.gif devil.gif devil.gif devil.gif
    devil.gif op bezoek gekregen

ik ben echt benieuwd nu
    groetjes
    greet
  • Morning,

Ik heb er weer een vermoeiende nacht opzitten. De klok van 5hr, 6hr en 8hr heb ik gezien. Ben dan maar om 9hr opgestaan.
    Nog steeds niets smile.gif
    Maar ik krijg wel een beetje krampen en dat is voor mij een slecht teken disappointed.gif
    Van zodra dat komt duurt het meestal niet lang meer disappointed.gif disappointed.gif

We hadden gisteren hier thuis nog een BBQ. Om 18hr is hij gestart tot 00hr30, dus nog tijdig in mijn bedje.

Ik ben benieuwd, maar ik vrees dat ze vandaag of morgen er zullen zijn die devil.gif

En ben je van plan een test te doen de komende dagen?
    Of ga je er nog even mee wachten?
    Bij mij zal het er zo een beetje vanaf hangen, hoe mijn lichaam zich gedraagt. Maar als de drang groot is kan ik meestal geen dag wachten om te testen smug.gif

Grote plannen vandaag?
    Good luck for today...

Groetjes
    B.,
  • nee geen grote plannen vandaag
    ik zit nu al een hele tijd hier op dit forum
    en ben mij aan het amuzeren met het lezen van de verhalen
    mijn ventje is gaan fietsen en zal tegen de middag terug thuis zijn dan gaan we zalig ontbijten en van onze vrije dag genieten
    misschien nog even langs staf gaan
    dat is mijn eerste neefje en die is nu 8 maanden oud
    dat is echt een tof ventje ........

ik ben eigenlijk bang om nog een test te doen
    ik ga gewoon wachten en dan eens naar mijn huisarts gaan denk ik
    ik voel me goed

van waar ben jij eigenlijk

wij wonen in essen
    dat is noord antwerpen

groetjes
    greet
  • Wij zijn van Lier, meer uitleg heb je niet nodig, waar dat ligt, als je van Essen bent. content.gif
    Een vriendin van mij is ook van Essen, maar is door haar vriend verhuisd naar Boechout, ligt op 5km van Lier.

content.gif best wel grappig, mijn ventje is gaan lopen. Fietsen heeft hij ook een tijdje gedaan, maar zijn rug is niet voor 100%.
    Ik heb ook (altijd) gelopen, maar sinds enkele weken/maanden zijn we met z’n 2 gestopt, omdat we bouwplannen hebben. En dat heeft al veel vrije tijd opgeslorpt.
    Omdat we met z’n 2 nog steeds ons winterpelsje hebben smug.gif hadden we besloten er iets aan te doen en terug gaan lopen. Ik zal morgen dan maar beginnen blush.gif

Ja inderdaad een test is altijd alles of niet h?. En het kost geen 5 frank h?.
    Zou jij als eerste naar je huisarts gaan?
    Ik zou precies direct een afspraak maken met mijn gyn. Uiteraard moet ik er dan wel zeker van zijn zwanger te zijn.

Planning voor vandaag is keukens gaan bekijken, ergens een open deur dag. En misschien gaan we naar de Lokerse feesten.
    Voor de rest genieten, van het iets minder goede weer mad.gif

Grtz,
    B
  • Nog steeds niets bigsmile.gif

Nog een goede avond ....

thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
  • Hey!

Kom gewoon ff zeggen dat ik voor jullie beiden duim thumbup.gif , hoop echt dat het raak is!

Als je zin hebt, neem ook eens een kijkje in ’BRABBELS’ of ’Zou ik zwanger zijn???’

x Ei. content.gif
  • goeie morgen

vandaag opgestaan zonder dat de devil.gif devil.gif devil.gif
    op bezoe zijn
    ik ben nu echt wel zenuwachtig aan het worden
    ik denk dat ik sebiet toch nog maar eens een test ga halen
    en dan eens kijken wat die zegt
    ik ben hier wel alleen thuis vandaag en is wel eng
    ik laat wel iets weten

greet
  • Goodmorning Greet & Tiekenei content.gif

Vannacht weer niet super geslapen. Terug de klok van 4hr tot 6hr gezien, pfffff. Niet alles als je er s’morgens uit moet.

Greet, voor jou ziet het er goed uit thumbup.gif
    Voor mij niet denk ik shocked.gif
    Gisteren was er nog niets maar vanmorgen helaas een heeeeel weinig. Tenminste alleen ff op het wc-papier. Zeg normaal schrijf ik zo ni zenne ponder.gif Maar hier kan ik het kwijt h?....
    Maar normaal is het allemaal niet hoor. Ik ben nooit overtijd, heb steeds 1 ? 3 dagen voordien serieuze krampen. Heb ik nu helemaal niet ... DUS .....
    Buiten vanmorgen 7hr is er nog niets gebeurt, dus ik thumbup.gif nog altijd een beetje down.gif

Greet weet je al iets?
    Ik zit hier op mijn werk maar kan steeds op het net dus ik volg je h? content.gif

DADA
    B.,
  • En al een test gedaan Greet? nervous.gif

thumbup.gif thumbup.gif

Ik vrees dat ik minstens nog een maandje langer zal moeten wachten .... ik heb vandaag een heeeeeeel weinig bloeding gehad cry.gif .... wat niet normaal is (zo weinig voor me, en zonder geen enkele pijn).
    Maar als ik dat al zie, dan vrees ik dat het niets is....
    Mijn ventje heeft vandaag wel 4x naar m’n werk gebeld, met de vraag ....

Doei
  • Oh... shocked.gif

Ik hoop dat het een innestellingsbloeding is!! thumbup.gif nervous.gif
  • ik heb nog niets gezien op mijn wc papier
    maar ik heb wel een test gedaan
    helaas was deze negatief

ondertussen voel ik me elendig
    ik slaap niet meer
    ik kan echt niet in slaap geraken
    en kan ook niet meer eten
    ik drink met moeite water
    en dat smaakt zelfs niet

dus ik zal toch maar eens de dokter gaan
    er zijn blijkbaar meer gevallen waarbij de test negatief maar toch zwanger blijken te zijn

ik voel me echt slap op de benen
    ik moet ook kei veel naar de wc

groetjes
    greet
  • Ik ben ondertussen ongesteld geworden.
    Sinds deze voormiddag heb ik serieuze krampen en is devil.gif echt op bezoek.
    Volgende maand dan maar meer geluk hopelijk. disappointed.gif
    Ik zou toch wel heel graag volgende maand of de maand daarop zwanger willen worden zenne.... cry.gif

Nog veel succes Greet, ik zal nog voor je thumbup.gif thumbup.gif

Tiekenei, ben jij eigenlijk al zwanger of al lang bezig?

Groetjes,
    B.,
  • je moet niet te veel hopen
    ik heb gehoord dat dat je lichaam beinvloed wanneer je er echt hard mee bezig bent
    gewoon genieten van je partner en als het van de maand niet is dan komt het wel een van de volgende maanden
    ik hou jullie op de hoogte

ik heb van den avond een afspraak met mijn huisarts
    misschien kan die iets meer weten te vertellen
    ik heb echt een raar gevoel
    en ben eigenlijk helemaal niet in de stemming om te horen te krjgen dat ik zwanger zou zijn
    ik zou dat wel super vinden
    maar moementeel voel ik me echt leeg ....hopelijk is dat snel over

groetjes
    greet
    thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
  • Ik ’ben al bezig met’ zwangerschap enzo sinds een paar maanden, maar ben niet bezig met zwanger worden... (still a virgin wink.gif ) Ben daarvoor nog een beetje te jong weet je... blush.gif (16)

Ik zie er alleen heel erg naar uit...

En ik bevind me hier op het forum omdat ik hier in eerste instantie wou bijleren enzo, maar dan ben ik beginnen posten in een paar topics, en sindsdien ben ik hier vaste klant en moderator baby.gif

Ik blijf hier dan ook komen omdat op die andere topics ze me begrijpen en gewoon met me babbelen zonder me als een ’zonderling’ te beschouwen.

Hopelijk kijk je nu niet al te raar op...

blush.gif
  • Hallo dames,

Vandaag 1 1/2u vroeger beginnen werken, door de hitte, zodat ik om 15u30 naar huis kan bigsmile.gif
    Het is hier echt niet te doen op onze kantoren, in de namiddag loopt de temperatuur wel tot 32C? op, zonder die airco hier.

Tiekenei, amai niet verwacht dat je (nog maar) 16 bent.
    Tof dat je die interesse al hebt.
    Maar genieten is toch nog de boodschap denk ik hoor. Toen ik die leeftijd had, herinner ik me nog dat ik compleet anti was. En zag me zelfs als de ongetrouwde en kinderloze vrouw .... hahahaha .... het leven kan toch wel anders lopen content.gif Maar ben zeker niet teleurgesteld in mijn keuzes hoor. Een mens blijft gewoon veranderen naarmate we ouder worden. Hoor mij precies een bomma wink.gif

En Greet, hoe was het gisteren bij de dokter?
    Een bloedtest laten doen? Dan weet je vandaag misschien het resultaat?
    Is het omdat je je zo slap voelt dat je niet in de moed bent om zwanger te zijn? Of gewoon dat je er nog niet 100% zeker van bent?

Groetjes
    B.,
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld