ervaringen baarmoederverwijdering tijdens keizersnede?

• ervaringen baarmoederverwijdering tijdens keizersnede?

Ik vraag geen vooroordelen maar wel mensen met de beste wil om goede raad te geven.
    Na 3 keizersnedes EN met toestemming van onze genecoloog willen wij graag nog een 4de. Natuurlijk is er ons ook gewezen dat we rekening moeten houden met complicaties. wat mij het meeste is bijgebleven is dat er 1 op 40 vrouwen hun baarmoeder moeten laten verwijderen tijdens de keizersnede.
    Nu heb ik hier ook over opgezocht, hoe lang het duurt, hoe het herstel verloopt. maar het allerbelangrijkste vond ik niet, of ze ook je eileiders wegnemen dan? want dan natuurlijk maak ik zelf geen hormonen meer aan en zal ik in vervroegde menopauze komen. met daarbij wss hormonentabletten moeten nemen om alles wat ok te maken.

Weet iemand hier meer over? ik ben dit natuurlijk vergeten te vragen aan de genecoloog doordat er zoveel werd uitgelegd. en nu weer een consultatie betalen om hier antwoord op te krijgen vind ik ….
    (zij vraagt telkens op consultatie te komen, uitleg langs telefoon of mail doet ze niet)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld