DIkke buik 6 weken na bevalling

• DIkke buik 6 weken na bevalling

Hey. Ik ben 6 weken geleden bevallen van mijn tweede kindje. Mijn buik was erg dik (zwaar kindje) op het einde van mijn zwangerschap. Nu zijn we 6 weken later en ik zie er nog steeds uit alsof ik 5 maanden zwanger ben. Met het verschil dat mijn buik nu niet stevig is, het is gewoon een zak die echt naar beneden hangt. Doordat ik bevallen was via keizersnede mag ik nu pas buikspieroefeningen starten, maar ik kan me niet herinneren dat ik dit bij mijn eerste ook zo fel had. Ik vraag me af of dit ooit nog goed komt, het is echt een hoop uitgerokken vel die daar hangt. Iemand raad wat je hiertegen kan beginnen?
  • Ik was 42,5 week zwanger van een kindje van 4 kilo. Ook ik had een vreselijk buik en leek na enkele weken/maanden na de bevalling ook nog steeds zwanger. Ben hier heel lang onzeker over geweest, toen ben ik citroenwater gaan drinken. Gewoon grote kan water met zelf uit geperste citroensap er in. Daarbij ben ik ook elke dag structureel sochtends smiddags en savonds buikspier oefeningen gaan doen
    En het is nu veel beter. Helemaal verdwenen is het niet maar wel een groot verschil dan voorheen.
  • Citroenwater? Nooit gehoord dat dat afslankend werkt, bedankt voor de tip!
  • na 6 weken nog maar , en een 2 de kindje... wat had je nu verwacht? Geef het rustig minstens 9!! maanden de tijd. Let op je voeding, begin terug te bewegen en dat komt allemaal goed, echt.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld