Derde kindje en langste bevalling en bij jullie

• Derde kindje en langste bevalling en bij jullie

Hallo,

Ik ben 6 weken geleden bevallen van ons derde kindje,
    Deze bevalling duurde het langst bij de oudste ons noa heeft het op en al 2u geduurd,
    Bij de zoon Maxim 1u15min beide zonder epuderale
    En bij dilara heeft het 12,5u geduurd 20u40 binnen en bevallen om 9u15.
    Hoelang hebben jullie bevallingen geduurd? En jullie mogen ook
    Altijd de recentste bevalling vertellen hoe jullie die hebben ervaren
    Hier dus om 20u40 binnen gegaan met 4 cm wou op voorhand al epuderale omda ik bij de zoon zo had afgezien
    Dus heb er direct achter gevraagd en moesten ze bloed enal trekken eens da gecontroleerd was en de arts vo de
    Epuderale er was waren we een uur verder tegen half 11 ha ik mijn epuderale en om 1"23u zat ik op 5cm
    Maar toen viel het Sil van 23u tot 4 u op 5cm blijve steken
    Ondertusse kreeg ik weeenopwekkers ma heloten eig ni veel toen kreeg dilara het moeilijk ff zuurstof gekregen en ging het beter
    Dan hebben ze de weeenopwekkers uitgezet om te kijke of mijn weeen vanzelf straffer werden
    Met de nieuwe schoft gekeken na opening 5-6 cm weeenopwekkers terug aangezet maar straffer en die voelde ik wek
    Geen pijn ofzo maar meer druk op mijn blaas.
    Om 8u keken ze na opening nog steeds 5-6cm maar ze lag meer vast en nu konden ze eindelijk mijn water breken
    Eerst hebben ze een elektrode op dilara haar hoofdje geplaats en daarna mijn vliezen gebroken da was ten 10na 8een goei half uur later had ik voledige ontsluiting en ze is dan uiteindelijk om 9u15 geboren met een gewicht v 3kg615 en een lengte van 48cm
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld