Borsten om te janken...

• Borsten om te janken...

Voor mijn zwangerschap had ik (vond ik zelf) redelijk mooie borsten. Wel groot (D cup) maar stevig en proportioneel mooie tepels die vooruit wezen.

Vier maanden na mijn bevalling heb ik nog steeds een D cup, maar zijn mijn tepels uitgerokken en hangen beide borsten door, waardoor de tepels eerder naar de grond wijzen dan fier vooruit.

Het is om depri te worden. Komt dit nog goed? Ervaringen?
  • Ik herken me zooo erg in je verhaal! Hier ook hetzelfde... en het is helaas nooit meer goedgekomen. Ik zit al een paar maanden te tobben over een borstcorrectie maar mijn man vindt het niet nodig (de schat). Dus ik weet niet of ik er het geld ook daadwerkelijk voor over heb. Per slot van rekening zien maar twee mensen mijn borsten (ikzelf en mijn man).
  • Dit zou ook mijn verhaal kunnen geweest zijn... ik overweeg momenteel zelfs een borstoperatie, zo diep zit het...
  • Ik was voor mijn zwangerschap ook al niet tevreden over mijn borsten en nu na de bevalling nog veel minder.
    Ik twijfel ook om misschien toch maar er iets te laten aan doen.
    Maar ik ga nog even moeten wachten want baby 2 momenteel aan het groeien (7w)
  • Waaaw asil proficiat.
  • Hier ook nooit meer in orde gekomen. Stevige bh's zorgen ervoor dat het niet erger wordt.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld