bloedverlies bij starten minipil - dip melkproductie

• bloedverlies bij starten minipil - dip melkproductie

Ik ben ongeveer 10 dagen geleden gestart met het innemen van de minipil (Lueva) en heb nu sinds een 2-tal dagen helderrood bloedverlies (niet erg veel). Ik heb ook sinds een paar dagen last van een dip in mijn melkproductie. Nu herinner ik me dat ik van mijn jongste dochter ook een productiedip heb gehad rond de 8w en dat ik toen ook bloedverlies heb gehad. De productie was toen een paar dagen na doorbreken van de bloeding terug in orde en de bloedingen bleven daarna gelukkig ook uit tot ik gestopt ben met borstvoeding.

Ik vraag me nu af of het van de minipil zou zijn? Nog dames die hetzelfde hebben voorgehad? Ik hoop dat het bloedverlies en de productiedip ook deze keer eenmalig zullen zijn.
  • Ik geef nu voor de 2de keer BV, eerst 6 maanden exclusief en dan in combinatie met vaste voeding. Was telkens na 3 maanden opnieuw ongesteld en telkens een productiedip. Oudste 20 maanden BV gehad en jongste is nu 13 maanden...
  • @katrien : had je dan meteen regelmatig terug bloedverlies of bleef het daarna weer uit? En nam jij de minipil?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld