Bevallingsfotografie

• Bevallingsfotografie

Hey iedereen,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met bevallingsfotografie?

Kent iemand een fotograaf die dit doet uit de regio Aalst - Ternat - Dilbeek?

Bedankt!
  • bestaat dat ook al???? Kan u man (of vrouw) dat niet doen?
  • Ik had een zelfstandige vroedvrouw na thuisarbeid mee naar de materniteit. Voor de bevalling zelf had ik dus 2 vv van de materniteit zelf plus mijn eigen vv. Zij nam tijdens de bevalling spontaan ons fototoestel en heeft heel veel prachtige foto's getrokken tijdens en vlak na de bevalling in jet verloskwartier terwijl mijn man alle aandacht bij mij en de baby was en hik zelf ook op de foto's staat. Was niet afgesproken maar alles ging zo vlot, het was niet druk op de materniteit dat haar extra paar handen leuk waren als onverwachte fotograaf.
    Ik weet niet of je eender wie naast je partner mag meenemen in het verloskwartier, informeer je hierover op voorhand in de materniteit. Mocht je thuis bevallen, kan je goede afspraken maken met een fotograaf uit de buurt die dit wil doen?
    Veel succes met de bevalling!
  • Mijn moeder was bij de bevalling en heeft prachtige foto's gemaakt van toen onze dochter geboren werd. Dat lijkt me toch wat fijner en vertrouwder dan een vreemde die fotos maakt. Misschien is dat iets om te overwegen?
  • Bij mijn ks heeft ook de kinderarts (toen toch nog geen 'werk') foto's genomen. Mijn man heeft alles gefilmd. Wel leuk heb dus een film en foto's wink.gif
  • Ik had een fotografe bij mijn bevalling en zo het zeker opnieuw doen.

Ze heeft echt een hele mooie reportage gemaakt van de arbeid, bevalling en de momenten erna.
    Mijn man moest zich er niets van aantrekken (bij de oudste is de eerste foto van één uur na de geboorte en de ene van te ver, de andere te ver, ...)
    Zelf kan je meestal ook niet zo'n mooie foto's maken als een fotografe dan kan é.
    Zij is op voorhand met ons komen kennis maken en het klikte meteen.
    Wel altijd eens navragen aan je gyn of het geen probleem is. Ieder ziekenhuis en gyn heeft andere regels é.

Bij mij was het: www. liefjelief. be
    De website staat wel nog niet op punt.
  • Bij mij was alles afgesproken, nu ben ik gisteren binnen gegaan omdat we dachten dat het zo ver was....nu bleek dat dat niet mocht in ons ziekenhuis, dit was niet alleen voor mij een enorme teleurstelling maar ook voor mijn fotografe!!! Dit is men eerste en laatste kindje en ik was enorm blij dat dit op een professionele shoot ging vast gelegd worden, ook voor de fotograaf zou dit een emotioneel moment worden, ik weet wat er zich heeft afgespeeld en had haar dit echt willen laten meemaken!!! ben enorm teleurgesteld en ga er maandag alsnog met men gyne over praten. Misschien dat ik het toch geregeld kan krijgen. ponder.gif
  • Bevallingsfotografie

Hallo,
    Ik ben op zoek naar hoogzwangere vrouwen die graag hun bevalling willen laten fotograferen.
    Het is voor een school-opdracht dat begin januari ingeleverd moet worden.
    Alvast heel erg bedankt om mij te helpen of tips te keven in mijn zoektocht!! wink.gif
  • Ik lees dit toevallig, wat fijn Sofie dat je je ervaring bij mij deelt!
    Mijn hart ligt echt in deze vorm van fotografie, ....het geeft je echt de mooiste, eerlijkste en kostbaarste foto's!
    De website staat ondertussen wel op punt, ook via Facebook kan je me vinden.
    Men zegge het voort! love.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld