bevalling op gang helpen

• Hallo,ik ben nu 37 weken zwanger en ben het echt zat.
    Volgens de verloskundige is het geen probleem als de baby nu komt.Zij heeft gekeken of ik al wat ontsluiting heb dan zou ze me b.v kunnen strippen(het los woelen van de vliezen)Dit kan een extra zetje zijn om de bevalling op gang te helpen.Helaas is dit niet het geval.Heeft iemand mischien een goede raad?Ik heb wel eens gehoord van wonderolie maar is dit niet schadelijk voor de baby?En heb je dan een stormbevalling?

Alvast bedankt en groetjes van Ellis.
  • Sorry Ellis, maar ik schrik een beetje van je berichtje. Je bent het zat, zijn daar redenen voor? Ik ben drie maanden te vroeg bevallen (dus bij 28 weken) en ik zou zo graag een zwangerschap helemaal uitdragen...
    Sorry hoor, dat je dit berichtje krijgt. Maar bekijk het ook eens van een andere kant.

Brava
  • Hallo Brava

Ik snap niet goed waarom jij hier van schrikt,ik ben immers 37 weken en 4 dagen om precies te zijn,dat scheelt nogal van 28 weken.daarbij is dat een normale tijd om te bevallen.
    En ik heb zeker een reden om eerder te willen bevallen,ik heb nl.al 2 weken last van vrij heftige voorweeen,hierdoor slaap ik snachts niet meer en ik heb ook nog 4 kinderen thuis.Bij mijn laatste kindje heb ik dit ook meegemaakt met als gevolg dat ik te uitgeput was om te persen en ze zo te lang in het geboorte kanaal heeft gezeten.Mijn angst is dan ook dat mij dit weer overkomt.Want dit was zowel als voor de baby als voor mij een vreselijke ervaring.

Ellis
  • Hoi Ellis,

Nu je je verhaal wat uitgebreider hebt verteld, snap ik het ook beter. Ik kan me voorstellen dat je nu wel wilt dat je gaat bevallen. Weet je, voor mij was het heel vreemd om dat te lezen omdat ik zo vroeg ben bevallen en dan heb je nogal snel zoiets van: wat zeur je nou? Vandaar mijn vraag, waarom je dat wilt. Nu begrijp ik het en hoop ik voor je dat je kindje snel geboren wordt. Succes met je bevalling en een fijne kraamtijd toegewenst.

Brava
  • HOI IEDEREEN
    IK KOM JULLIE HET GOEDE NIEUWS ZEGGEN DAT IK BEN BEVALLEN OP 9 NOVENBER VAN EEN FLINKE ZOON VAN 3.630 GR EN 53 CM EN DE NAAM IS MAXIME ZE HEBBEN HET VAN MIJ OOK OP GANG MOETEN BRENGEN WAND HET WAS HOOOG TIJD DAT HIJ ER WAS WAND IK HAD AL VERKALKING IN DE MOEDERKOEK MAAR UITEINDELIJK IS ALLES GOED VERLOPEN IK HEB WEL 14 UREN GELEGEN EN IK KON HET ECHT NIET MEER VOL HOUDEN EN HEB IK PIJNLOOS BEVALLEN ZO EN IK HEB ER EVEN VEEL VAN GENOTEN
    ZO VELE GROETJES JESSICA EN MAXIME wink.gif
  • Hallo,ik ben uiteindelijk op 7 oktober (zonder kunstmatig ingrijpen)bevallen van een gezonde zoon en hij heet Tariq.
    Het is snel(6 uurtjes van begin tot eind)en lekker relaxed verlopen.Nou is Tariq alweer 9 weken,een wolk van een baby en we genieten volop van hem.

groetjes Ellis content.gif
  • proficiat met de geboorte van jullie kleine wondertje!!!
    ik ben nu 37.5 weken zwanger en ik heb ook al van 34.5 weken weeen, het is inderdaad geen pretje, ik moet rusten, ik kan bijna niets doen en door dat ik al zo vroeg weeen heb gekregen mag ik ook niet meer gaan werken, ik ben het ook beu, maar ik weet dat ik mijne dikke buik ga missen. ik ben de nacht gaan haten omdat ik geen oog meer dicht doe, ik heb het gevoel doodop te zijn en van wat? van niks want ik mag niks doen, ik heb ons zoontje nu al 3 weken langer kunnen dragen en daar ben ik wel heel blij om!!! smile.gif
  • Hallo..

Nou ik kan goed begrijpen dat je het zat bent , maar geloof me al die wonder middeltjes helpen allemaal niet, je baby geeft zelf wel aan wanneer hijof zij eruit wilt. hij of zij zit gewoon nog lekker in je buik. Misschien als je elke avond met je vriend gaat vrijen. Ik heb heel wat annanas gegeten hoor maar echt gebeurde niks. Nog 1 weekje of 2 geniet nog even van je rust. Groetjes Jose
  • Hoi Jose
    Nou ik wou er eerst niet over beginnen maar ik heb inderdaad 3 uur voordat de weeen begonnen met mijn man gevreeen.Dat na een tip van de verloskundige.De laatste weken met die voorweeen was mijn behoefte aan sex flink gedaald maar als dit weeen op kon wekken.....
    En dus met succes of gewoon stom toeval ik zal het nooit met zekerheid weten.

Groetjes Ellis smug.gif
  • Hoi Ellis

Nou in iedergeval van Harte gefeliciteerd met je zoontje Tariq, een hele apparte naam. Groetjes Jose
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld