bevalling Jan Palfijn Merksem

• ik heb trouwens ook dr. Slangen, en vind hem ook super! (als dokter é wink.gif )
  • Hallo,

Ik ben ook 2x bevallen in Jan Palfijn. Ik was er super tevreden.
    Je hebt echt het gevoel dat ze er voor je zijn. Natuurlijk is iedereen anders en dat merk je ook bij de vroedvrouwen. Bij sommigen voel je je heel goed en kan je alles vragen, anderen zijn dan zelf weer iets gesloten, waardoor je ook minder zelf durft vragen.
    Gewoon zeggen wat je wil als je bevalt en je niet inhouden.

Bij mijn tweede bevalling was Ten mijn vroedvrouw en ik voelde me supper bij haar. Zij stond achter alles wat ik besliste en wou (allé liet ze toch uitschijnen)waardoor ik me veel rustiger en zekerder voelde.

Het klopt dat ze pro-borstvoeding zijn en momenteel zijn er zelfs twee vroedvrouwen die zich bijna uitsluitend daarmee bezighouden.
    Maar als je beslist dat je dit niet doet, doen ze hier ook niet moeilijk over. Gewoon zeggen als je het echt niet meer zou willen.
    Bij onze Bo heb ik 4 maanden BV gegeven (enkel afgekolfd, hij heeft nooit bij mij gedronken toen ik thuis kwam.
    Bij ons Catho hadden we afgesproken om ook onmiddellijk te beginnen met afkolven, maar na 2 dagen toch gestopt omdat we preventief gestart waren met antidepressiva en de pediaters dan toch liever geen BV gaven.
    Uiteindelijk was toch alles mijn beslissing en ik heb nooit het gevoel gehad dat ze in hun ideeën wilden volharden.

Eerste maal ben ik bij dr. Lammens bevallen (was op zondag) en de tweede maal bij mijn eigen gyn. Dr. Slangen. De tweede bevalling heb ik meer bewust beleefd en dr. Slangen is ook een krak in rustig blijven en proberen mee te voelen.

Groetjes mouchke.
  • ik ben met mijn eerste bevalling bevallen met een vroedvrouw, de allerliefste van den hoop vond ik (Sophie of sofie).
    Wie ook superlief is, is Nadia. echt een schatje!!

de tweede keer ben ik bij een lucrys of iets gelijksoortig van naam bevallen, een iets oudere dame met veel ervaring, maar ook heel lief! die stelde 's nachts ook een fles of kolven voor ipv borstvoeding omdat ik er zo onzeker van was.

mijne man vond Slangen ook aangenamer tijdens de bevalling was naar't schijnt nog grappige dingen aan't vertellen terwijl ik lag te creperen... Lammens was gewoon just do her job.
  • jan palfijn merksem birth

did anyone give birth in jan palfijn merksem recently? which doctor did you consult? how was the stay? the nurses and midwives take good care of the baby during stay?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld