bevalling Jan Palfijn Merksem

• ja, idd, zij ziet mij er ook een superlieve vrouw uit.
    heb haar al gezien bij de praktijk van dr slangen.
    ik ken haar nog van vroeger met mijn eerste zoon, toen werkte zij nog gewoon als vroedvrouw in jan palfijn, maar dat zal ze nu niet meer doen denk ik.
    was vorige week nog in jan palfijn met mijn dochter, die had haar teen gebroken, en we zijn dan eens gaan kijken boven op de gang naar de kaartjes.
    ik denk dat er maar 5 kindjes lagen, zo weinig.
    maar heb al goed in de kamers kunnen loeren.
    amai, die zijn echt wel supermooi geworden to vroeger.
    heel modern en proper, amai.
    jij bent al in de helft zie ik, super.
    vind myrthe trouwens een supermooie naam, staat bij mij op het lijstje.
    weet jij het geslacht al van je kindje?
    ik denk dat mijn man het weer niet wil weten, en dan kan ik het ook beter niet weten, ken mijn eigen al, hihi.
  • ja wij weten het waarschijnlijk wordt het terug een meisje.We hebben er al een naam voor.
    Kheb allemaal positieve reacties op Myrthe gekregen, nu nog je man overtuigen? tongue.gif

Marijke werkt nog wel in KDG, dus die doet stagebegeleiding in JP en geeft vroedkundeles.
  • Erika,

Ja, nu mijn man nog overtuigen, idd.
    Ah da wist ik niet dat ze les gaf en stagebegeleiding.
    Lijkt me echt wel tof.
    Wat een druk maar boeiend leven zeg.
    Op hoeveel weken konden ze bij jouw zien wat het ging worden?
  • ik ben geweest op 16weken en omdat ik wist dat je voor een meisje 'de 3 streepjes' moest zien, heb ik er meteen op gelet.
    Toen hij aan de poep kwam riep ik direct: ik zie 3 streepjes!
    en hij zei: ja ik eigenlijk ook ... maar hij dierf het nog niet ten 100% bevestigen, maar hij zei toen we vertrokken, allee myrthe krijgt een zusje ...
    Nu hopen dat het volgende week ni ineens ne jongen is hé!
  • Hoi Erika,

Nog even een vraagje, weet jij misschien of Dr Slangen ook 3D echo doet?
    Ik weet van een collega dat ze dat wel doen bij een gyn in Ekeren, maar ze wist nimeer de welke.
    Zij wist dit ook via via.
    Misschien dat jij dit wel weet.
    Groetjes
  • Hoi, nee, dokter Slangen doet in Ekeren geen 3D echo, enkel gewone. Hij kan daar wel opnemen op een videocassette.
    Succes.
  • ja idd, geen 3D 2D zonder dvd, dus video.
    in jan palfijn is het ook geen 3D

ik krijg een 3d echo in st augustinus...wel om medische redenen
  • Hey Erika,

Zie net dat je al 2 sterretjes hebt.
    Ik begrijp dat je dan om medische redenen een 3 D krijgt.
    Zou je daar zo ook een afspraak kunnen maken voor een 3D??
    Lijkt me wel leuk en mooi.
    Heb eigenlijk iets raars, heb sinds gisteren geen pijnlijke borsten meer, en ze zijn ook niet meer gespannen.
    Nu begin ik me natuurlijk al wat zorgen te maken.
    Heb wel geen buikpijn enz.
    We wilden onze dochter meenenmen bij de 2 de echo op 25/02 maar stel je voor dat er iets mis is (omwille geen pijnlijke borsten meer) dan zou ik niet graag hebbn dat zij erbij is.
  • hoi, nee die 3D krijg ik omdat ik pas op 8weken wist dat ik zwanger was.
    Omdat ik reuma en fibromyalgie heb, nam ik altijd zware medicatie.Dus ook toen ik niet wist dat ik zwanger was.
    Op zich zou ik direct een miskraam ervan kunnen gedaan hebben maar omdat ze zo goed op echo leeft zou de kans klein zijn dat ze schade ondervonden heeft van de medicatie maar dr slangen wil toen het zekere voor het onzekere nemen en dr loquet in st augustinus ernaar laten kijken.

denk niet dat ze pretecho's verder zomaar doen.
  • Lang leve Jan Palfijn

Dag allemaal !

Ik ben in nov. 05 bevallen in Palfijn bij Dr Swaegers en ik was heel tevreden daar !
    Lieve vroedvrouwen, goeie gyne, goede service, mooie kamers,...
    Behalve toen ze in't midden van mijn hevige weeën kwamen vragen of ik wit of bruin brood wilde, koffie of thee,... Daar mogen ze wel mee wachten als je een loeder van een wee aan het wegwerken bent ! horror.gif
    Nu ben ik weer zwanger, heb met veel moeite een afspraak kunnen krijgen bij Dr Swaegers (is veel te populair !) en als alles goed gaat lig ik in september weer 4 dagen in Palfijn. Luxe !
  • Hey Tine?
    Voor wanneer ben je uitgerekend??
    Ik ben ook voor september, rond 17 september.
    Ik heb dr Slangen.
  • ben vandaag weer op controle geweest, alles was supergoed in orde, en het is zeker een meisje!
    Dr slangen moest weg voor een bevalling maar marijke heeft dan de echo, bloed enzo gedaan, die kan dat evengoed.
    Toen we bijna doorgingen kwam de dokter binnen en kregen we toch nog een 2e echo! vond ik heel leuk! Omdat je op 20weken de organen enzo moet laten screenen.
  • Tine,

Vanwaar ben jij ergens?
    Ik ben van Merksem zelf.
    Misschien komen we elkaar nog wel tegen in september.
  • weet iemand wanneer er weer een rondleiding/infoavond is rond de bevalling en materniteit in jan palfijn?
  • reactie

hallo ik een vraag ik ga voor het in janpalfijn bevalling maar hoor vehalen dat het een slechte kraam afdeling heeft wie o wie kan mij beetje gerust stellen afzender toe k blush.gif omstige mama. hug.gif hug.gif
  • Hey Sarah,

ik ben van m'n 2de onverwacht in Jan Palfijn bevallen. Ik heb een gyn van St augustinus, maar woon in Merksem. De bevalling ging zo snel, dat ik niet meer in Augustinus geraakte en dus in Palfijn bevallen ben. En ik heb niks dan goeds te vertellen! thumbup.gif Goede begeleiding tijdens bevalling, na de bevalling, super verzorging,...
    Als je heel m'n bevallingsverhaal wil weten (en dan uiteraard het gedeelte in het ziekenhuis, hoe het daar ging) dan mail je me maar.
    wave.gif
    K'tje
  • hey sarah

een slechte kraamafdeling hebben ze er niet hoor...ze zijn er heel vriendelijk en helpen je goed hoor... er is natuurlijk tussen elk ziekenhuis een groot verschil. als ik mocht kiezen had ik van Yarno ook in lier bevallen...het ziekenhuis in het algemeen ligt mij beter.

ik ga nu in lier bevallen en heb ondertussen al zeker 3 keer op materniteit geweest en moet zeggen vind het hier toch nog beter.. maarja das elk zijn mening natuurlijk. vind ze hier nog vriendelijker en nemen echt de tijd om een praatje te maken enzo...

maar echt waar slecht is het er zeker niet hoor...je bent er zeker in goede handen.
  • ik ben er 6weken geleden bevallen, bij dr slangen.
    de eerste keer ben ik spontaan bevallen, deze keer was het ingeleid.

het is er zeker niet slecht!
    alleen had ik deze keer de ervaring dat ze echt pro-borstvoeding zijn, amai... laat je hierdoor niet afschrikken.

ze zijn erg lief 's nachts als je het moeilijk hebt.
  • hola

ze zijn er zeker niet slecht hoor! integendeel, ik ben er twee keer bevallen en twee keer supertevreden! de eerste keer kreeg ik heel veel hulp en begeleiding. de tweede keer laten ze je veel meer gerust, wat goed was.
  • Hallo,

Ben er al 3 keer bevallen, en ik ga er zeker terug.
    Ik heb net als Erika dr Slangen.
    Echt een super gyn!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik kan je maar 1 ding zeggen, DOEN !!!!!!!!

Gr Nancy
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld