bevalling Jan Palfijn Merksem

• Hey Sarah

Vanwaar ben jij? Ook van Merksem?
    Ja, ben echt blij dat ik ben overgeschakeld.
    Had vroeger bij mijn dochter ook al Slangenn, mr kweet ni waarom, maar wou nu liever een vrouw.
    Maar ja, dom hé, ben blij dat ik nu terug nr Dr Slangen kan, had waarschijnlijk nooit mogen veranderen.
    Weet jij dat misschien, als ik een afspraak maak bij hem thuis, zou ik dan vlugger kunnen gaan?
    Heb nu afspraak in de kliniek.
  • Hey Sarah

Vanwaar ben jij? Ook van Merksem?
    Ja, ben echt blij dat ik ben overgeschakeld.
    Had vroeger bij mijn dochter ook al Slangenn, mr kweet ni waarom, maar wou nu liever een vrouw.
    Maar ja, dom hé, ben blij dat ik nu terug nr Dr Slangen kan, had waarschijnlijk nooit mogen veranderen.
    Weet jij dat misschien, als ik een afspraak maak bij hem thuis, zou ik dan vlugger kunnen gaan?
    Heb nu afspraak in de kliniek.
  • hey

ikzelf ben van stabroek en ga altijd op consult in Ekeren (niet zijn thuis wel zijn privepraktijk), maar ik vrees dat je er zeker niet sneller terecht zou kunnen hoor. Denk dat dat weinig verschil maakt!

groetjes
    sarah
  • Hey,

Nee, heel lang moet ik niet meer.
    Ik besef het zelf nog niet goed denk ik dat we bijna aan het einde zitten!
    Binnen een maand heb ik onze kleine pruts gewoon al in mijn armen!
    SUPER!!!
    De meubeltjes zijn allemaal geïnstalleerd, kinderkamer is volledig klaar, het park staat in de living, ik ben heel blij dat alles zo stilletjesaan in orde begint te komen. Dat is toch weeral een hoop onnodige stress dat wegvalt!
    Groetjes
    Liezie
  • hey,

ik ben 16 maanden geleden bevallen in het palfijn. Ik vond het daar echt heel goed! Ik had ook eigen kleedjes mee hoor voor de kleine.Toch veel leuker?

Normaal heb ik dr. Lammens maar die is zelf net bevallen en heeft me gezegd dat Dr. Slangen een echte aanrader was, ze ging zelf ook naar hem voor controle. En het is inderdaad een hele goeie gyne!

Sarah,toi,toi,toi!
    thumbup.gif

groetjes!
    <3
  • Hoi iedereen,

Ik ben ook bij dokter Slangen en inderdaad als je een afspraak maakt in zijn privépraktijk in Ekeren moet je nog langer of toch op zen minst even lang wachten dan in het ziekenhuis, zijn kunnen is dan ook bij iedereen gekend hè wink.gif bovendien is hij buiten een goeie gyn ook nog eens het hoofd van gyneacologie in Jan Palfijn ('k zou ni graag zijn vrouw zijn, ik denk dat zij hem héél weinig ziet astonished.gif )

nog 8weken en 2dagen normaal gezien maar Slangen twijfelde bij men bezoekje vorige week ofdat ik 2008 nog zou halen horror.gif Sven denkt dat hij een grapje maakte, ik HOOP dat hij maar een grapje maakte want we zijn 2 weken geleden verhuisd en alles in nog belange niet "babyklaar" gemaakt blush.gif

Groetjes

Debby
  • Hey Debbie,

Misschien mag je de champagne wel dubbel laten knallen hé.
    Voor het nieuwe jaar en voor je kleintje.
    Ik denk als dr Slangen iets zegt, dat hij er niet veel naast zit hoor.
    Zijn vrouw is naar mijn weten Marijke Proost, ook vroedvrouw, dus die zal al wel wat gewoon zijn hé.
    Denk dat zij ook een eigen praktijk heeft in Schoten.
    Ik zal maar rustig wachten tot 24 december (wat een datum) om op afspraak te gaan.
    En ja, iedereen die ik hier al gehoord heb of op andere forums, word blijkbaar makkelijk doorgestuurd naar dr Slangen.
    Geeft me al wel een heel possitief gevoel.
    Groetjes aan iedereen, en veel rusten hé Debbie.
    Was je bij je zoontje ook vroeger bevallen??
    Ik ben de 3 bevallingen telkens overtijd gegaan, wat ook niet altijd leuk is .

Groetjes wave.gif
  • Ik ben bijna een jaar geleden ook bevallen in het Jan Palfijn ziekenhuis. Dr.Slangen is ook mijn Gynaecoloog. 10 dagen na mijn bevalling heb ik een zware bloeding gekregen die bijna fataal is afgelopen, drie dagen op intensieve zorgen doorgebracht maar uiteindelijk is alles dan toch goedgekomen. Mijn man en ikzelf zijn heel tevreden over dokter Slangen en Heel dankbaar dat hij me er terug heeft doorgekregen. Ook het team van vroedvrouwen is schitterend, heel behulpzaam en begripvol. Een echte aanrader!!!
    Aan alle zwangeren of zij dit net mama zijn geworden veel succes en geniet ervan. thumbup.gif
  • Bedankt voor je reactie.

Vind het hier héél stilletjes tegenwoordig.
    Precies ni veel mensen van Merksem of omgeving hier.
    Is iedereen ondertussen al bevallen???
    Hier nog steeds niet zwanger, maar 24 december heb ik afspraak bij dokter Slangen.
    Hoop dat hij me wat kan helpen.
    Word er wel ongeduldig van.
    Groetjes
  • Dag Nancy,

Nee, gelukkig nog steeds niet bevallen bigsmile.gif en ik voel precies ook dat ik sinds we verhuisd zijn innerlijk een pak rustiger ben geworden, we zullen wel zien wat Slangen morgen zegt want dan moet ik opnieuw op controle en daarna om 19u30 moeten we in Palfijn zijn voor de borstvoedingsinfo. alleen de fulltime job begint zwaar te worden nu, maar ik zou het toch nog graag volhouden tot 10/01/08, 't is alleen de vraag of dit gaat lukken want ik ben stikkapot 's avonds als ik van het werk kom drunk.gif moesten die file's er nu niet alle dagen zijn dan zou dit ook wel helpen denk ik sad.gif
    Van mijn zoon Sean ben ik 3 weken te vroeg bevallen maar alles was dik in orde met hem.

Groetjes

Debby
  • Hey Debbie,

Leuk dat je morgen op controle mag.
    Ik begrijp je, ik zou ook zo lang mogelijk willen blijven werken.
    Dan heb je al je tijd daarna nog samen met je kindje thuis é.
    Ik werk nu in een drukkerij, met vroege en late.
    µshiften, maar helemaal geen zwaar werk, dus ik hoop ook, indien ik zwanger ben, dat ik dit zo lang mpoglijk volhoud.
    Ik moet gelukkig geen filles doen, ben op 10 min op mijn werk. dat scheelt natuurlijk een pak é.
    Vanavond info avond over borstvoeding, leuk.
    Ik denk dat je zal verschieten hoeveel volk er is.
    Een vriendin van me is er ook al eens heen geweest.
    Succes nog verder met je zwangerschap, het aftellen zal wel begonnen zijn.
  • hey

ik kom hier nog even melden dat ik op 28/11 bevallen ben van een prachtige tweede dochter, Fien, in Jan Palfijn. En alweer zeeer tevreden over vroedvrouwen, materniteit én dr. Slangen. als ik jullie een tip mag geven: probeer te bevallen op je zij, gaat echt beter (had ik de indruk) en niks scheur of knip!
    Fien was er op 4 uur (te rekenen van wakkerworden thuis tot de bevalling echt), ik hoop dat het voor jullie even vlot zal gaan!

en nancy, hopelijk lukt het voor jullie nu snel!

groetjes
    sarah
  • Een hele dikke proficiat Sarah!!! thumbup.gif Wat een mooie naam trouwens. Geniet ervan.
  • hoi Sara, proficiat met jullie nieuwe aanwinst ! thumbup.gif

Hier alles oke, tijdens de controle dinsdag toch even aan de monitor moeten hangen want Mac Gyver is al ingedaald en ik heb al 1,5cm opening horror.gif , bloeddruk was 13 over 7, dus perfect content.gif

Daarna zijn we naar de borstvoedingsinfo geweest, héél interessant en wat een verandering tegenover 10jaar geleden, wat toen niet mocht mag nu allemaal wel, héél verwarrend awe.gif maar leerrijk thumbup.gif

Ik vrees alleen dat men planning om nog te werken tot 10/01/08 in duigen zal vallen, hopelijk blijft Mac Gyver toch nog 2 weken zitten want de gyn zag de bevalling toch liever op 36weken dan op 34weken nervous.gif

groetjes

Debby
  • Heyhey,
    het is al lang geleden dat ik hier langsgeweest ben.
    Ondertussen zit ik aan de 37 weken, heb op 34 weken al in het ziekenhuis gelegen met weeën, remmers toegedient gekegen en nu rusten rusten, ...
    Hoe is je bevalling verlopen Debby?

Groetjes,

Natascha
  • hey hey

zoals je kan zien ben ik ook eindelijk terug zwanger.
    ik heb de keus gemaakt, en ga bevallen bij dr slangen in het jan palfijn.
    op 21 februari mag ik voor de eerste echo gaan.
    best spannend.
    weet er hier soms iemand of hij ook 3D echos maakt?
  • Hey Natascha,

Nog niet bevallen??
  • hallo allemaal

ikzelf heb ook een mooie ervaring met DR Slangen en Jan Palfijn.

Ik had een slechte tripletest met Myrthe en dr slangen was net in congé.Toen belde hij me ineens op met de mededeling dat hij zo snel mogelijk een vruchtwaterpunctie wou doen.
    Die is dus uit congé teruggekomen (of in zijn verlof, thuis) om 's anderendaags mijn punctie te doen, die zonder problemen proper en snel is gebeurd.
    Mijn dochter is helaas bij Dr lammens geboren want hij had geen wachtdienst die zondag... was toch minder persoonlijk dan dat hij mijn bevalling had gedaan ...

Van het verblijf was ik wel content.Alleen was mijn borstvoeding te weinig voor mijn dochter en de vroedvrouwen en ikzelf dachten dat ze huilde van de krampen, niet dus.Dat was wel spijtig.

Mijn dochter was ook met heupdysplasie geboren en direct na de geboorte heeft er een vroedvrouw dit ontdekt en de kinderarts heeft dit bevestigd, met dat snelle opmerkzaam zijn is mijn dochter op 3maanden genezen door een spreidbroekje.

En, die produkten van Galenco zijn zalig! ik gebruik ze nu nog steeds!

Er zouden nu ook 2lactatieverpleegkundigen op de materniteit staan, dus das wel handig.

Enne, ik kan ook Marijke Proost aanraden, zijn vrouw, zij komt naar me thuis als ik weeën krijg/water breekt en komt dan wat de arbeid opvolgen.
    Zo hoef ik geen uren in de kliniek op ontsluiting te wachten.
    Wanneer het thuis niet meer gaat of zij vind dat ik naar het ziekenhuis moet vertrekken dan ga ik naar jan palfijn en heb ik thuis al wat arbeid gehad en beval ik gewoon met de gyn.

groetjes
  • Hey Erika

Ik hoop ook echt dat ik niet in een weekend beval en dat dr slangen mijn bevalling doet.
    ik vind hem echt reuze en zou ni graag iemand anders hebben.
    je gaat trouwens 9 maanden naar iemand die je vertrouwt, en om dan plots iemand anders voor je bed te hebben staan, daar ben ik toch ook niet zo voor.
    maar ja, da zullen we ni kunnen kiezen hé.
    ik moet op 25 februari terug voor een echo, ben benieuwd, moet ook een lege videoband meenemen.

groetjes,
  • hoi nancy als ik overtijd ga wat niet mag met mijn medische voorgeschiedenis moet ik ingeleid worden dus beval ik sowieso bij hem wink.gif maar als je spontaan in arbeid gaat tja dan is de kans er dat je bij een vreemde gyn bevalt!

daarom wil ik ook dat marijke mijn arbeid thuis wat opvolgt ...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld