Bevalling AZ Lokeren

• Bevalling AZ Lokeren

Goedemiddag

Afgelopen week bezochten mijn partner & ik de kraamafdeling van het AZ Lokeren, gezien mijn gynaecoloog ( = supertevreden van) verbonden is aan het ziekenhuis. We zijn er ontzettend vriendelijk en warm ontvangen ... maar toch hou ik geen 100% goed gevoel aan ons bezoek. Het ziekenhuis deed me nogal oud & klein aan. Ik ben zelf niet van Lokeren, dus kende het ziekenhuis ook helemaal niet. Het is nu niet dat ik tijdens mijn bevalling in een viersterrenhotel hoef te vertoeven, maar als ik bv. de vergelijking maak met de kraamafdeling van Sint Blasius in Dendermonde ... tja ... Ik hoorde bv. dat er in Lokeren niet standaard een toilet op je kamer is, dat lijkt me nu toch wel aangenaam als je net een kindje hebt 'gekocht'.

Ik besef ook wel dat zolang het kleintje het maar goed stelt, er niets aan de hand is ... maar je goed voelen tijdens een bevalling, speelt toch ook een belangrijke rol.

Zijn er mensen die bevallen zijn in het AZ Lokeren en die deze ongeruste mama in spé een beetje kunnen geruststellen?
  • Hey!
    Ik ben al 2 keer daar bevallen en ik vond het wel in orde. Ik weet ook niet hoe het is in andere kraamklinieken...
    Ik ben 2keer in de 'grote' luxe kamer mogen liggen en dat vond ik zeer ok, ik weet niet hoe het is in de andere kamers... daar was in ieder geval wel alles in aanwezig.
    Een deze dagen zal ik weer in Lokeren bevallen, maar je weet nooit op voorhand waar je terecht komt of als die kamer al bezet is of niet. Ik heb wel de luxe kamer al 'gereserveerd' maar dat weet je nooit zeker he. Ik hoop dat ik er weer mag liggen als ik voor de 3e keer geluk zal hebben smile.gif
    Ik zal laten weten hoe het was als ik op een andere kamer terecht gekomen ben smile.gif
    groetjes!
  • Bedankt voor je reactie Martine, is al een hele geruststelling smile.gif. Waaaw, proficiat en succes met nummer 3, en die grote kamer: 3e keer zeker goede keer hé!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld