bevallen stedelijk ziekenhuis roeselare

• Ik ben ook in het stedelijk ziekenhuis in roeselare bevallen! Heel tevreden over gyn en vroedvrouwen op de materniteit!Vind het wel jammer dat je er niet onder water kan bevallen want ik zou dat zo graag eens meemaken.. Nu zijn er grote werken aan de gang hé!!
    Groetjes
  • alle, veel succes.
    ik hoor veel lof over dr. D**** en dr. C****
  • je kan er vanaf volgend jaar in maart bevallen onder water. wou ook eens onder water bevallen maar de verbouwingen zullen nog niet gedaan zijn tegen eind dec/begin jan. zal dus weer een gewone bevalling worden hier
  • waarom dan niet naar Izegem gaan bevallen? Nu het is natuurlijk wat verder maar daar kan je onderwater bevallen hé wink.gif
  • Is het waar dat je zo lang moet wachten voor een afspraak bij de gynaecologen in het stedelijk? Ik zou graag verleggen van Torhout naar het stedelijk maar als je dan telkens weken van vooraf een afspraak moet maken...

Ik heb net eens op hun online afspraken gekeken en je moet idd al weken ver klikken voor je nog een afspraak kan maken.

Enkel bij dr C***** niet.
  • schijnt dat in izegem geen echt onderwaterbad is(qua hygiene enzo) ieper wel maar ik beval telkens heel snel dat ik het nie zou durven om nog naar ieper te rijden

als je belt naar de gyn zul ja wel ergens een plaatje hebben(ze zitten er met vier als ik me niet vergis) als ik bel voor een afspraak kan ik 2 a 3 weken later gaan.
  • Ik beval volgend jaar in maart in Izegem en kies wel degelijk voor een onderwaterbevalling.
    Er zijn verchillende arbeids- & verloskamers met allemaal een relaxatiebad. Er is 1 arbeidskamer met een bevallingsbad!
    Je kan er wel niet van je eerste kindje onder water bevallen... want de voorwaarde is dat je al een eerdere vlotte bevalling had niet onder water...
    Hier wordt het een 4de, dus hoop ik dat het vlot verloopt candle2.gif
  • Ik ben 10 weken geleden onder water bevallen in Izegem. Een fantastische ervaring, zeker doen als je er de kans toe krijgt! Ben bevallen met dokter D. maar als je onderwaterbevalling goed verloopt moeten ze niets doen, je kan zelfs zelf je kindje aanpakken en op je leggen. Enkel de verzorging achteraf en het halen van de placente heeft zij moeten doen.
    Tijdens mijn bevalling zat de gyn zelfs gezellig te keuvelen met de vroedvrouwen, al had ik het daar in het heetst van de strijd wel wat moeilijk mee. Had zo iets van "hela, ik ben hier wel aan het bevallen hé" goofy.gif

wave.gif
  • Ik zou normaalgezien ook onder water bevallen zijn maar ons knulletje dacht daar anders over
    Moest aan wee opwekkers en werd verplicht om epi te nemen, die uiteindelijk niet werkte

Wel heel leuke kamer, mooi kleurtje op de muren, je kan de lichten, radio en tv vanuit je bed besturen via 1 afstandsbediening.
  • Bevallingsvalies

Hallo,
    ik moet binnen 7 weken bevallen en weet niet echt wat ik allemaal in de valies moet meenemen.
    Zie bij sommige dat ze 2 valiezen meenemen, voor de bevalling en dan voor achter de bevalling.
    Wat en hoeveel moet je meenemen en wat krijg je in de materniteit?
    Zoals pampers en slabbetje (meenemen of van daar gebruik)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld