bevallen met keizersnede

• bevallen met keizersnede

Ik ben deze middag uiteindelijk bevallen maar met keizersnede. Wanneer kan je dan eigenlijk naar huis?
    Ik wil echt wel snel naar huis kan heel moeilijk alleen slapen, en me partner mag niet blijven. Wordt er ongelukkig en nerveus van.

Ervaringen?
  • Ik heb wel geen ervaring met een keizersnede of bevalling want ik heb nog geen kinderen.
    Maar ik kan je wel begrijpen dat je man mist in deze dagen nu je in het ziekenhuis ligt. Hopelijk mag je snel naar huis.

Ik ken dat gevoel wel een beetje op een of andere manier. Als mijn vriend niet bij mij is, voel ik mij ook zo eenzaam zonder hem. Ik krijg daar ook stress van. Dus ik weet hoe jij je voelt op deze moment. cry.gif sad.gif shocked.gif

Groetjes sadhug.gif

• Voel me hier ziels alleen sad.gif ze hebben zelfs men babyke mee genomen. Is al heel emotioneel dat me bevalling uitgedraaid is op keizersnede. Heb er echt moeite mee en voel me zelfs nog altijd geen mama omda ik echt niets zelf kan doen behalve de borstvoeding waarvan ik zelfs twijfel of het lukt. Men skeetje is wa aan de kleine kant 2,740kg en dat voor een voldragen beebeeke van 40 weken+5 dagen.
    Ze zeggen da het huilmomentje pas op dag 3 komt maar zit daar nu al mee

Hopelijk brengen ze de kleine snel om aan te leggen... is wel een hele opdracht maar wil het alsnog doen lukken.
  • Ik ben bij twee van men drie kinderen met keizersnede bevallen, je moet toch minstens 5 dagen rekenen dat je moet blijven. Zodat ze je litteken int oog kunnen houden dat dit goed hersteld.

• Je MOET niks, toch? Wie gaat jou daar houden, de politie? Als jij je goed voelt, en naar huis wil, dan ga je naar huis. Maar bedenk wel dat een keizersnede best een zware ingreep is en dat het herstel lang duurt.
  • Ligt je kindje in een couveuse? Waarom hebben ze hem/haar meegenomen?
  • Hoi,