bevallen met keizersnede

• bevallen met keizersnede

Ik ben deze middag uiteindelijk bevallen maar met keizersnede. Wanneer kan je dan eigenlijk naar huis?
    Ik wil echt wel snel naar huis kan heel moeilijk alleen slapen, en me partner mag niet blijven. Wordt er ongelukkig en nerveus van.

Ervaringen?
  • Ik heb wel geen ervaring met een keizersnede of bevalling want ik heb nog geen kinderen.
    Maar ik kan je wel begrijpen dat je man mist in deze dagen nu je in het ziekenhuis ligt. Hopelijk mag je snel naar huis.

Ik ken dat gevoel wel een beetje op een of andere manier. Als mijn vriend niet bij mij is, voel ik mij ook zo eenzaam zonder hem. Ik krijg daar ook stress van. Dus ik weet hoe jij je voelt op deze moment. cry.gif sad.gif shocked.gif

Groetjes sadhug.gif

• Voel me hier ziels alleen sad.gif ze hebben zelfs men babyke mee genomen. Is al heel emotioneel dat me bevalling uitgedraaid is op keizersnede. Heb er echt moeite mee en voel me zelfs nog altijd geen mama omda ik echt niets zelf kan doen behalve de borstvoeding waarvan ik zelfs twijfel of het lukt. Men skeetje is wa aan de kleine kant 2,740kg en dat voor een voldragen beebeeke van 40 weken+5 dagen.
    Ze zeggen da het huilmomentje pas op dag 3 komt maar zit daar nu al mee

Hopelijk brengen ze de kleine snel om aan te leggen... is wel een hele opdracht maar wil het alsnog doen lukken.
  • Ik ben bij twee van men drie kinderen met keizersnede bevallen, je moet toch minstens 5 dagen rekenen dat je moet blijven. Zodat ze je litteken int oog kunnen houden dat dit goed hersteld.

• Je MOET niks, toch? Wie gaat jou daar houden, de politie? Als jij je goed voelt, en naar huis wil, dan ga je naar huis. Maar bedenk wel dat een keizersnede best een zware ingreep is en dat het herstel lang duurt.
  • Ligt je kindje in een couveuse? Waarom hebben ze hem/haar meegenomen?
  • Hoi,

ik heb 3 secto's gehad, ik bezie me dus een beetje als ervaringsdeskundigheid ☺. Bij de eerste ben ik 7 d gebleven, bij de twee andere 6 d dat was zo in desbetreffende ziekenhuis.
    Er is inderdaad niets van MOETEN, en niemand kan je tegen je zin daar houden, maar denk eraan dat alles thuis op je schouders terecht komt voor de baby en dat ze zelf toch ook een zware operatie hebt ondergaan. In het ziekenhuis is er toch kan men toch dag en nacht dingen van je overnemen en wordt er ook voor jou goed gezorgt, alle dat is toch mijn ervaring. Nu gaat de reactie zijn je hebt toch een partner die je thuis kan bijstaan, en dat is ook zo maar zijn zorgen zijn niet dezelfde zorgen als in het ziekenhuis.
    Je mag meestal ook niets optillen gedurende 6 weken buiten je baby, dus ik zou zeggen probeer goed te rusten de dagen dat je in het ziekenhuis bent en geniet van jullie baby,
    Groetjes christa
  • Nee, ik zou het idd ook niet aanraden om na 2 dagen al naar huis te gaan wink.gif Ik "moest" 6 nachten blijven, ik heb dat ook gedaan, maar die laatste 2 waren er echt te veel aan. Bij een volgend kindje ga ik haar op mijn tanden kweken en gewoon vertrekken als ik voel dat het lukt!

• Bij mij hadden ze de keizersnede vrijdagavond gedaan en maandagochtend mocht ik naar huis.
    Begrijp heel goed dat je emotioneel bent. Ik heb 2 weken in die baby blues gezeten. Lekker laten gaan, blijven praten en dan komt het echt wel goed.
    Wat betreft je kleintje, jij bent moeder dus jij bepaalt of de kleine weg gehaald mag worden of niet. Mond open trekken en je kindje terug eisen!
  • Ik heb ook geweend tijdens men verblijf. Ik zit gewoon niet graag alleen en al zeker niet snachts.
    Nu word het ook weer een keizersnede en het enigste waar ik echt niet naar uitkijk is dat verblijf.
    Maar ik voelde wel aan men lichaam dat ik die rust echt nodig had en thuis met drie kids zit je echt niet stil.
  • Ik dacht dat op quasi al de materniteiten de partner wel mag blijven overnachten tegenwoordig. Maar natuurlijk, als je al kindjes hebt, gaat dat dan weer niet voor je gezin...
  • Ik onderga in april mijn 3 de keizersnede, maar ga dit keer vervroegd naar huis komen op dag 3 (of 4, afhankelijk van hoe het herstel verloopt).
    Voorwaarde is wel dat je een vroedvrouw aan huis hebt geregeld en liefst ook kraamzorg.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld