bevallen en nog twee peuters in huis

• Nog eigenlijk vrij ver van hier (begin maart) moet ik bevallen van mijn derde kindje. Mijn zoontje zal dan 25 maanden zijn en mijn dochtertje 13 maanden. Mijn mijn werkt op een treinrit van 40 min van hier en kan dna ngo niet altijd een trein hebben.
    Nu zit het zo: van mijn tweede ben ik razendsnel bevallen. Had ik niet op het moment dat de wee?n uit zichzelf begonnen per toeval in het moederhuis gestaan voor een inductie (die niet meer nodig was dus) had ze er volgens mij thuis op de gang uitgefloept. Ik had het echt niet door tot aan de perswee?n. Het was immers al enkele dagen aan het beginnen en stoppen.
    Nu heb ik schrik dat het hier thuis ook zo zou beginnen. Voor thuisbevallen voel ik eigenlijk niks. Maar ik heb gene fmailie of vrienden in de buurt wonen (op 100 km vna hier). Mijn schoonmoeder woont hier wel, maar is nooit thuis te vinden.
    Wat begin ik als "het" begint en het gaat weer zo razendsnel. Waar naartoe met mijn kindjes (de buren zijn overdag allemaal weg werken), hoe in het ziekenhuis geraken. Bel ik gewoon een ambulance die mij en de kids wegvoert en bel ik dat mijn man zo snel mogelijk moet komen?
    OF
    Neem ik ook een persoonlijke vroedvrouw aan die indien ik voel dat het begint en dat ik al moet duwen mij kan begeleiden, desnoods tussendoor de kinderen opvangen en indien ik echt niet meer in het ziekenhuis tijdig zou geraken het toch thuis doet en me anders tot in het ziekenhuis volgt?
    Kan ik na zo n bevalling die onverwacht thuis doorging nog vijf dagen uitrusten in het ziekenhuis (wat alleen zijn met de baby enzo)?
    Graag uw ervaringen, tips, informatie!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld