Bevallen bij gyne.Van Dijck, H.hartklini

• Wie is er van Leuven en gaat of is bevallen bij Dr. Van Dijck, Roland van in het H. Hartziekenhuis??? Ik ben er bij bevallen, ik vond dat hij goed meeviel maar hij was nogal koeltjes!!! Wie kent hem en wat vinden jullie ervan???
  • Hoi Tina,
    ik ben ook bij hem bevallen. Hij is inderdaad nogal koel en zakelijk, maar goed in zijn vak. Dat is voor mij toch het belangrijkste, ze moeten er bij mij geen eieren onder leggen, hoor. Voor mijn volgende zwangerschap wil ik terug bij hem gaan, tenminste als hij te vinden is voor een polyklinische bevalling.
  • H? Ilse,

Natuurlijk is het belangrijkste dat hij goed in zijn vak is!!! En ik ben ook zeeer tevreden over hem en gegarandeert ga ik terug naar hem bij de volgende zwangerschap(pen)!!!
    Wanneer ben je eigenlijk bevallen en hoe gaat het met je baby’tje??? En vanwaar ben jij????
    Bedankt voor je reactie!!!!

Groetjes,
    Tina tongue.gif
  • Hoi Tina,
    Ik ben Davinia Van Haute en ik ben op 5 Maart bevallen van ons zoontje Mathias, ook bij gyn Van Dijck. Ik ben ook heel tevreden over hem, vooral omdat mijn zwangerschap niet echt over rozen is gegaan. Ik moest platliggen vanaf de 6de maand, waarvan de laatste maand in het ziekenhuis.
    Maar goed, onze Mathias was bij de geboorte toch een flink kereltje, ondanks het feit dat hij al op 36 weken gehaald moest worden, woog hij 2.150 en 46 cm. Intussen is hij al wat aangekomen.
    Ohja, ik ben van Kortenberg.
    Proficiat met je dochtertje Selena (mooie naam!)
    Groetjes,
    Davinia
  • Hoi Davinia,(je hebt wel een heel speciale naam)

Proficiat he, met uwe Mathias!! Ons Selena was ook 46cm bij de geboorte en zij kwam op 39 weken, maar ze woog 2.650 kg!!!!

Jammer dat je een minder leuke zwangerschap hebt gehad!! Je zei dat hij op 36 weken is "gehaald geworden", bedoel je met een keizersnede of dat je dan bent ingeleid???

Zo, ik ga nu ons Selena in haar nestje leggen, nog veel plezier met Mathias!!!!
    Tina tongue.gif
  • Dag Tina!
    Ja, mijn mama is Spaans vandaar mijn naam! Nee, ik ben ingeleid, heb geen keizersnede gehad, ik was eigenlijk niet te vinden voor een ingeleide bevalling, maja, het was van belang voor Mathias dus.
    Zo, tot later eens, en jij ook nog heel veel succes gewenst met de kleine Selena!
    Davinia en Mathias!
  • Dag Davinia,

Tja, Dr. Van Dijck, steld mij voor dat ik me altijd kon laten inleiden, indien ik niet langer kon wachten, maar ik wou een echt natuurlijke bevalling en als er geen medische indicatie waren, dan wou ik absoluut geen ingeleide bevalling!! Maar als het nodig is, dan moet het maar, hoe graag je ook vollidig natuurlijk wou bevallen!!!

Hoe gaat het met Mathias, alles ok??????

Tina & Selena, geven iedereen drie dikke kussen!!!!
  • Hey Tina,
    Alles goed met jou en Selena? Met mij en Mathias alles ok hoor! Kan niet beter! Hij slaapt goed (4/7 slaapt ie door), eet goed, enfin, alles prima dus.
    Dikke kussen terug en een flink ei van de paashaas!
    Davinia en Mathias xxx
  • Davinia,

Met ons gaat het goed, alleen heeft Selena regelmaig last van haar maagske en van boerekes die vast blijven zitten, ik vermoed dat dit komt omdat ze nogal gulzig eet!!!
    Woensdag gaan we op cosultatie bij K&G en zal ik dat probleempje eens voorleggen!!! E de zondag moeten we naar het ziekenhuis om de slaaptest te laten afnemen, hopelijk is alles inorde!! (ter voorkoming van wiegedood)

Ik ben zeer blij dat alles goed gaat met Mathias en jou!!!

Zalig Pasen!!!

xxx- jes Selena, en mama!!!!! tongue.gif
  • Hoi hoi!
    Alles ok met kleine Selena, Tina??? Mathias heeft ocharme het rota-virus te pakken! Vandaag is hij voor het eerst weer een beke beter.
    Tot schrijfs,
    Davinia
  • Hoi Davinia,

Dat arme schaapje toch, ik hoop dat hij vlug genezen zal zijn!!!!

We zijn gisteren, naar K&G geweest en ze weegt nu 4.230kg en is 53cm groot!! Ze stelt het wel, eet & slaapt goed!! Volgende week wordt ze 2 maand en mag ze gelijk haar eerste vaccinatie hebben, DeTiPer& Hib, dit wordt in 1 spuitje toegediend!!! De zondag gaan we naar het ziekenhuis om een slaaptest te doen, ik ben bebieuwd!!!!

Zo, ik ga je laten, hopelijk ziet Mathias niet te veel af!!!

Veel liefs,
    Tina thumbup.gif
  • Hoi Tina,
    om eindelijk te reageren op je vraag; ik woon in Leuven centrum, en ik ben op 10 augustus bevallen van een gezonde, lieve, vrolijke maar superactieve dochter, Jana.
    Woon jij zelf in Leuven? Naar welk bureau van K&G ga jij? Ik ga tussen Sint Pieter en Sint Rafael en ik ben er eigenlijk heel tevreden over.
    groetjes
    Ilse
  • Dag Ilse,
    Ik woon in Kessel- Lo, op de Diestsestwg. En ik ga naar K&G in de Ortolanenlaan!!

Hoe gaat het met Jane??? En met jou???

Liefs,
    Tina tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld