Alternatieven voor Epidurale?

• Alternatieven voor Epidurale?

Hoi allemaal,
    ik ben net zwanger van ons derde kindje en...
    IK WIL GEEN EPIDURALE MEER!!!!
    Ik heb hier zeeeeeer slechte ervaringen mee...
    Maar ik wil natuurlijk ook zo weinig mogelijk pijn wink.gif
    Kennen jullie alternatieven (zowel medisch als andere...)
  • En wat is er mis met gewoon natuurlijk bevallen?waarom zo min mogelijk pijn? Je kan het wel, hoor! Toch als alles wat normaal verloopt. Ik ben toch erg blij dat ik 3x zonder epi bevallen ben. Natuurlijk heb ik liever ook geen pijn, maar met steun van man en vroedvrouw komt dat helemaal goed!
  • HEy Suus, ik zou het inderdaad graag willen proberen zonder hulpmiddelen, maar ik heb 2 marathonbevallingen achter de rug... Eentje van ongeveer 40 uren en eentje van 28...
    Dat is wel heel lang om de pijn op te vangen...
  • Zonder epuderale

Hallo, misschien nog een late reactie tongue.gif ik wou ook liever geen epuderale. heb wel niet zo een marathon bevalling gehad maar heeft in totaal wel zo een 24uur geduurd waarvan zo een 10uur echt heavy waren zeg maar bigsmile.gif ik weet niet of se hier in België ergens met lachgas werken en of dat gedaan wordt, maar als je minder pijn wil misschien het vragen wel waard? Bij mij heeft een bad enorm goed geholpen. Het was niet om in het bad te bevallen, maar ik mocht in het ziekenhuis in bad om de weeën op te vangen. Ik dacht voor de bevalling thuis dat ik dit echt niet zou doen, zo een gedoe in en uit dat bad. Tot het eenmaal zover was... ik ben 2x lekker lang in bad geweest, het warme water hielp mij enorm. Ervoor heb ik ook zo lang het kon wat rondgewandeld en op zo een gymbal gezeten. Maar ik moet zeggen dat ik het bad aan raad voor iedereen dus ik zou zeker eens informeren waar je gaat bevallen wat de mogelijkheden zijn thumbup.gif in ieder geval veel succes voor je bevalling en het komt allemaal wel in orde hoor wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld