Alles 'losser'?

• Alles 'losser'?

Een beetje een intiem vraagje eigenlijk maar ik zit er erg mee.

Ik heb een redelijk zware bevalling gehad - baby van 4,3kg. Hij is er uitgeraakt zonder knip of scheur maar ik heb het idee dat het onderaan nu allemaal wel een heel stuk wijder is geworden. Ik heb kine gevolgd om de bekkenbodemspieren wat te trainen maar dat heeft niks geholpen. Mijn man geeft ook aan dat het voor hem minder goed voelt. Vroeger kon ik zelf 1, max 2 vingers naar binnen brengen. Nu met gemak 4. sad.gif Als iemand raad heeft of een manier om dit op te lossen, GRAAG!!!
  • Heel veel bekkenbodemspieren doen. Het heeft wel even tijd nodig vooraleer alles hersteld is.
    Er zijn ook van die balletjes om deze te trainen. Die moet je inbrengen en zorgen dat ze er niet uitkomen, die schijnen toch ook te werken
  • Zo een baby is niet niks hé (mijn dochter woog ook zoveel). Hoe lang is het geleden dat je bevallen bent? Je lichaam moet een beetje tijd krijgen om alles terug te laten herstellen..
  • Ik wil je niet teleurstellen maar hier is het, alle kine ten spijt, nooit meer goedgekomen.
  • Baby 1 snel oké, baby 2 was een ramp 5 jaar lang, baby 3 geeft alles terug in orde gebracht
  • @neuzeke Wat heb je dan precies gedaan zodat het bij nummer drie weer in orde was als ik vragen mag?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld